بستری روزانه ۳ نفر در بیمارستان شهید رجایی داران

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران با اشاره به بستری روزانه ۳ نفر در این مرکز درمانی، گفت: در حال حاضر ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید رجایی داران بستری هستند.

مهدی ابن النصیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه فریدن از نظر رنگ‌بندی بیماری کرونا در وضعیت زرد قرار دارد، اظهار کرد: اکنون روزانه به صورت میانگین تعداد بستری‌ها در بیمارستان شهید رجایی داران سه نفر است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید رجایی داران بستری هستند که از این تعداد پنج نفر به علت وخامت بیماری در بخش icy بستری، و در شبانه روز گذشته دو بیمار جان خود را از دست دادند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران با اشاره به آمار بستری‌ها و فوتی، گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون ۷۴ بیمار مبتلا به کرونا در این مرکز درمانی بستری شدند که متأسفانه ۳ بیمار بر اثر وخامت بیماری جان باختند.

ابن النصیر خاطرنشان کرد: تاکنون در شهرستان فریدن حدود ۷۵ درصد نوبت اول واکسن کرونا و نزدیک به ۴۵ درصد نوبت دوم واکسن را دریافت کردند.

وی با اشاره به مطالبات شهروندان در دریافت واکسن برکت، گفت: با پیگیری‌های شبکه بهداشت و درمان فریدن و به نقل از مسئولین آن واحد، مقداری واکسن برکت به شهرستان وارد شده است.

کد خبر 533638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.