از سرگیری پروژه کلکتور آب‌های سطحی کرج

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پروژه کلکتور آب‌های سطحی در این شهر از سر گرفته شده است، گفت: این پروژه از اولویت خارج شده و جای خود را به احداث پروژه‌های غیر همسطح و زیرگذر داده بود.

عمار ایزدیار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص آب‌گرفتگی معابر کلانشهر کرج پس از بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: کرج بدون هیچ‌زیرساختی به کلانشهر تبدیل شد و این یکی از اصلی‌ترین دلایل مشکلات امروز شهر است.

وی افزود: همچنان کلکتورهای آب‌های سطحی در سطح کرج کافی نیست از این رو شاهد جاری شدن سیلاب در معابر شهر هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از طرفی کرج دارای شیب است و در پی بارندگی شاهد جاری شدن آب‌های سطحی خواهیم بود، اما سعی داریم با تدابیر تخصصی شرایطی را فراهم کنیم که شهروندان برای تردد در فصل بارندگی با مشکل مواجه نباشند.

به گفته وی با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر کرج پروژه کلکتور آب‌های سطحی کرج از سرگرفته شد و عملیات اجرایی آغاز شده است؛ این در حالی است پروژه از اولویت خارج شده بود و جای خود را به احداث پروژه‌های غیر همسطح و زیرگذر داده بود.

ایزدیار با بیان اینکه در پی اعلام هواشناسی و هشدار مدیریت بحران در راستای جلوگیری از سیلاب در کرج اقدام شده است، خاطرنشان کرد: در ۱۵ روز گذشته لایروبی معابر، جوی‌های آب و مسیل‌های آبی در دستور کار قرار گرفت؛ در این راستا مسیرهای آبی که بسته شده بود بازگشایی شدند.

کد خبر 533546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.