نویدکیا: به بازی احساسی روی آوردیم/ فوت هوادارمان روی بازیکنان تاثیر گذاشت

سرمربی‌ تیم فوتبال سپاهان گفت: یک صحنه اخراج برایمان پیش آمد و ۱۰ نفره شدیم که مهم نیست. بعد از ۱۰ نفره شدن تمرکزی که باید داشته باشیم را نداشتیم و به بازی احساسی روی آوردیم. در مجموع باید این واقعیت را قبول کنیم که فوتبال چنین روزهایی را هم دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در نستی خبری، اظهار کرد:در مورد بازی فکر می‌کنم نیمه اول فوتبال خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم و حتی یک موقعیت پنالتی هم داشتیم. در نیمه دوم هم به روند خوب خود ادامه دادیم اما سر یک کرنر و اعتراض به داور تمرکز خود را از دست دادیم و روی برگشت همان توپ گل خوردیم.

وی ادامه داد: یک صحنه اخراج برایمان پیش آمد و ۱۰ نفره شدیم که مهم نیست. بعد از ۱۰ نفره شدن تمرکزی که باید داشته باشیم را نداشتیم و به بازی احساسی روی آوردیم. در مجموع باید این واقعیت را قبول کنیم که فوتبال چنین روزهایی را هم دارد و اینکه بازیکنانم بخواهند احساسی بازی کنند را دوست نداشتم. از ۲۵ دقیقه آخر با اینکه سعی کردیم یکی دو موقعیت ایجاد کنیم راضی نیستم.

وی تصریح کرد: به ذوب آهن تبریک می‌گویم که توانستند بعد از چندین سال یک برد خوب بیاورند. هیچ برد و باختی ارزش این را نداشت که یک نفر را از دست بدهیم و یک خانواده را داغدار کنیم. بارها گفتیم که دنبال اتوبوس تیم نیایند.

باید قبول کنیم که این مسائل روی تیم تأثیر می‌گذارد و بازیکنان تأثیر بدی از این قضیه گرفتند.

وی در مورد احساسی بازی کردن بازیکنان پس از ۱۰ نفره شدن بیان داشت: یک مقدار به فرهنگ فوتبالی ما باز می‌گردد که از بچگی به ما یاد ندادند که احساسی بازی نکنیم. می‌بینیم که مربی‌ها برای اینکه زودتر به گل برسند لب خط احساساتی می‌شوند و این درست نیست. بخشی هم به این مربوط است که برای اولین بار است که در زمان سرمربیگری من در زمان عقب بودن ۱۰ نفره می‌شویم، من باید این را به بازیکنان بگویم که تحت هر شرایطی همان مسائلی که از بازیکنان می‌خواهیم را در زمین اجرا کنند.

نویدکیا در مورد اخراج علیمحمدی که به دلیل درگیری و غیر فنی رخ داد تصریح کرد: من اگر هر بازیکنی غیر از علیمحمدی بود این احساس را داشتم اما مطمئنم جلال این حرکت را از قصد نکرد و در این مورد باید با او صحبت کنم. مربی‌ها معمولاً می‌خواهند شکست را گردن بازیکن یا داور بیاندازند و این راحت ترین کار است.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه بعضی از بازیکنان سپاهان در ترکیب اولیه تمرکز لازم را از ابتدا نداشتند گفت: خیلی به این موضوع اعتقاد ندارم چون تیمم از ابتدای بازی خوب بازی کرد، شاید اگر پنالتی گل می‌شد من طور دیگری صحبت می‌کردم. البته در مورد زمانی که ۱۰ نفره شدیم این مورد را قبول دارم.

وی در مورد تعویض اسماعیلی فر و اشتباه دو دفاع کناری روی گل ذوب آهن اظهار داشت: اسماعیلی فر مصدوم شد و او را تعویض کردیم. روی گل دو دفاع کناری ما جا ماندند و اسماعیلی فر آن طور که باید فشار نیاورد و نورافکن هم در یارگیری اشتباه کرد.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 533386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.