دربی اصفهان همیشه جذاب بوده/ وقفه در لیگ برای همه تیم‌ها است

سرمربی سپاهان بازی فردا تیمش مقابل ذوب آهن را فوق‌العاده سخت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از دربی اصفهان، اظهار کرد: واقعیتی وجود دارد که همیشه دربی اصفهانی دربی جذابی بوده؛ همواره گل داشته و برای هواداران در مجموع جذاب بوده است. سال قبل هفته ماقبل آخر با هم بازی کردیم و کمی سخت‌تر بود ولی فکر می‌کنم امسال هر دو تیم با تمرکز بهتری مقابل هم بازی کنند.

وی با بیان اینکه دو دیدار اخیر ذوب آهن را تماشا کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: ذوب آهن خیلی تیم خوبی هستند و به هارمونی خوبی رسیده‌اند. بازیکنان جدید که اضافه شده‌اند نیز به خوبی هماهنگ شده‌اند.

سرمربی سپاهان افزود: ذوب آهن جلو استقلال و هم صنعت نفت آبادان نمایش خوبی داشت و این را نشان می‌دهد که به سازماندهی خوبی رسیده‌اند و قطعاً بازی خیلی سختی خواهیم داشت. اگر بخواهیم در دیدار فردا برنده شویم، باید تلاش زیادی انجام دهیم و به ذوب آهن احترام بگذاریم.

نویدکیا در خصوص رکورد شکست ناپذیری این تیم در مقابل ذوب آهن در سال‌های گذشته، تصریح کرد: آمار رکوردی اصلاً برایم مهم نیست. آمار فوتبالی برایم مهم است که مثلاً تیم حریف چگونه بازی می‌کند و چقدر از کدام جناح نفوذ می‌کند. چنینی آماری برایم فوق‌العاده است ولی از لحاظ آمارهای رکوردی خیلی به این چیزها فکر نمی‌کنم و باید کار خودمان را انجام دهیم و تیم‌مان رو به جلو برود و بازی فوق‌العاده سختی را داریم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با دانیال اسماعیلی فر، گفت: دانیال یکی از بهترین بازیکنان ما در فصل جاری و سال گذشته است ولی واقعیت فوتبال این است که بازیکن‌ها اگر می‌خواهند فوتبالیست با کیفیتی باشند و به پیراهن تیم ملی برسند، باید در طول فصل کیفیت خودشان را حفظ کنند و فقط ۲-۳ هفته خوب نباشند.

نویدکیا در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر تأثیر وقفه لیگ برتر در روند این تیم، اظهار کرد: همیشه گفته‌ام وقفه‌ها تیم‌ها را از شرایط خارج می‌کند ولی این وقفه برای همه تیم‌ها است. همیشه برنامه بازی‌ها را خواسته‌ام و مشکل دیگری با این وقفه‌ها ندارم. از این بابت مشکلی ندارم هر چند که از نظر فوتبالی درست است که تیم‌ها ممکن است با این وقفه‌ها کمی از شرایط خارج شوند.

کد خبر 533264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.