دستگیری رئیس شعبه مؤسسه اعتباری ثامن + جزئیات

رئیس ط مؤسسه اعتباری ثامن در شعبه هرمزگان به جرم کلاهبرداری و تحصیل مال غیرمشروع دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، سردار غلامرضا جعفری از دستگیری رئیس یکی از شعبات مؤسسه منحل شده ثامن بندرعباس که اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال غیرمشروع به مبلغ بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

وی اظهار کرد: رئیس یکی از شعبات مؤسسه منحل شده ثامن بندرعباس که اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال غیرمشروع به مبلغ بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال کرده بود دستگیر شد.

کلاهبرداری رئیس مؤسسه ثامن هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس هرمزگان مبنی بر تخلف در یکی از مؤسسات اعتباری منحل شده استان، با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی‌ها و تحقیقات گسترده‌ای که توسط پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی هرمزگان انجام گرفت محرز شد مدیرعامل یکی از مؤسسات قرض‌الحسنه ثامن که از سال ۹۴ این مؤسسه منحل گردیده، در زمان تصدی سمت خود اقدام به اختلاس، تحصیل مال غیرمشروع و کلاهبرداری کرده است.

سردار جعفری افزود: با اقدام اطلاعاتی و شگردهای هوشمند و نوین پلیسی مشخص شد نامبرده با سو استفاده از جایگاه شغلی، سندسازی و سو استفاده از اسناد و مدارک مشتریان و تشکیل پرونده‌های صوری، مبلغی بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال اختلاس کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: پس از جمع‌آوری اسناد و مدارک با هماهنگی قضائی، متهم دستگیر و در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده جهت ادامه روند قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه تحقیقات گسترده در خصوص این پرونده و شناسایی سایر همدستان و عاملان اختلاس به صورت ویژه در دستور کار پلیس هرمزگان قرار دارد، اظهار کرد: پس از بررسی تکمیلی و مشخص شدن تمامی زوایای این پرونده، مراتب متعاقباً به اطلاع شهروندان فهمیم استان خواهد رسید.

منبع: مهر

کد خبر 533182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.