سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد این وزارتخانه را با حفظ سمت و تا تعیین معاون قرآن و عترت، به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بخشی از حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به اصغر امیرنیا آمده است:

«نظر به مراتب شایستگی، تجارب و سابقه طولانی جنابعالی در معاونت قرآن و عترت، با حفظ سمت و تا تعیین معاون جدید به عنوان سرپرست معاونت قرآن و عترت منصوب می‌شوید.انتظار می‌رود تا زمان معرفی و شروع به کار معاون قرآن و عترت، ضمن بهره گیری از نظرات کارشناسی خادمان گرانمایه قرآنی و با همراهی و همکاری مدیران ارجمند و کارکنان خدوم آن معاونت، امور مربوطه را به نحو شایسته‌ای به انجام رسانید.»

امیرنیا به مدت چهار سال مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. وی متولد سال ۱۳۴۴ و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت برنامه ریزی فرهنگی است و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی او می‌توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران، مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد. وی در حال حاضر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

گفتنی است پیش از این عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

کد خبر 533091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.