فعالیت سامانه بارشی از فردا/افزایش دو درجه‌ای هوا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارش زا از اواخر فردا (چهارشنبه) تا شنبه آینده بر سطح استان برقرار است و در مناطق مرتفع بارش باران پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا دو درجه افزایش می‌یابد.

نوید حاج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت سامانه بارش‌زا از فردا تا روز شنبه آینده در استان اصفهان، اظهار کرد: در اکثر مناطق استان افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در مناطق مرتفع بارش باران پیش‌بینی می‌شود، افزود: شدت فعالیت این سامانه در مناطق شمال، شرق و مرکز استان از اواخر روز پنجشنبه تا شنبه آینده خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا دو درجه افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۲۷ درجه و ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی تصریح کرد: خور و بیابانک با دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 532728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.