مرحبا: خاندوزی به کمیسیون اقتصادی می‌رود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بازار سرمایه طی روزهای گذشته در وضعیت نامساعدی قرار داشته است و در این خصوص لازم است وزیر اقتصاد پاسخگو باشد.

غلامرضا مرحبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت بازار سرمایه اظهار کرد: در راستای وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز طرح تحقیق و تفحص از بورس به تصویب رسید.

وی افزود: بازار سرمایه طی روزهای گذشته در وضعیت نامساعدی قرار داشته است و در این خصوص لازم است وزیر اقتصاد پاسخگو باشد. متأسفانه وضعیت بورس طی ماه‌های گذشته به نوعی بوده است که با هیچ قانونی سازگار نیست.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در گذشته علی رغم تشویق مردم به بازار سرمایه و سرمایه گذاری عظیم مردم در این بازار برخی شرکت‌های سوری که تنها هویت این شرکت‌ها روی کاغذ بود و هیچ دفتری را هم نداشت و پیش از ریزش بورس از بازار سرمایه خارج شد. این موضوعات از جمله سوالاتی است که در ذهن طراحان تحقیق و تفحص قرار دارد و لازم است بررسی شود.

مرحبا تاکید کرد: با توجه به ریزش بورس طی روزهای گذشته احسان خاندوزی وزیر اقتصاد برای پاسخگویی به این وضعیت به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دعوت شده است.

کد خبر 532705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.