دولت با حفظ منافع ملی به مذاکرات وین بازگردد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت با حفظ منافع ملی به مذاکرات وین بازگردد؛ زیرا زمانی برجام برای ایران سودمند خواهد بود که منافع ایران را تأمین کند.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازگشت ایران به مذاکرات وین اظهار کرد: نبود وحدت و انسجام داخلی طی سال‌های گذشته باعث شد آمریکا و کشورهای اروپایی جسور شده و برجام را به هر سویی که دلشان می‌خواهد ببرند، اما امروز کشورهای غربی باید بدانند که ایران به هر قیمتی پای میز مذاکره نمی‌نشیند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای مذاکرات برجام مبنای خود را بر بازی برد-برد گذاشت، اما متأسفانه کشورهای اروپایی سعی داشتند مذاکرات را به شکست برای ایران تبدیل کنند؛ زیرا به تعهدات خود در برجام پایبند نبودند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: در حال حاضر مجلس و دولت جدید بر اساس منویات مقام معظم رهبری عمل خواهند کرد و قطعاً خواستار لغو تمام تحریم‌ها و راستی آزمایی خواهند بود. با توجه به شرایط بین‌المللی، یکپارچگی تحریم‌ها علیه ایران در حال شکست بوده و آمریکا به خوبی از این موضوع آگاهی دارد.

کریمی اصفهانی خاطرنشان کرد: دولت با حفظ منافع ملی به مذاکرات وین بازگردد؛ زیرا زمانی برجام برای ایران سودمند خواهد بود که منافع ایران را تأمین کند.

کد خبر 532661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.