بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین نتوانست در بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم، سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. در صورت از دست دادن سطح ۶۰ هزار دلار احتمال شروع موج چهار اصلاحی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _دوشنبه ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۲ هزار و ۹۲ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۳۳۱ دلار
  • کاردانو یک دلار و ۹۹ سنت
  • بایننس کوین ۵۲۹ دلار و ۶۰ سنت
  • دوج کوین ۲۷ سنت
  • ریپل یک دلار و ۱۰ سنت
  • پولکادات ۴۳ دلار و ۶۳ سنت
  • سولنا ۲۰۹ دلار و ۳۳ سنت
  • ترا ۴۲ دلار و ۷۹ سنت
  • شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۷۳ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. در صورت از دست دادن سطح ۶۰ هزار دلار احتمال شروع موج ۴ اصلاحی وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

وایت پیپر بیت کوین ساتوشی ناکاموتو اکنون یک نوجوان ۱۳ ساله است

امروزه بیت کوین پس از تجربه افزایش تدریجی هفت میلیارد و و ۷۴۹ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۰۰ درصدی از زمان عرضه، ارزش معاملاتی خود را بسیار بالای ۶۰ هزار دلار حفظ کرده است. وایت پیپر نمادین بیت کوین (BTC) سیزده سال اختلال مالی را پس از اولین انتشار در ۳۱ اکتبر ۲۰۰۸ توسط شخص یا نهادی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو جشن می‌گیرد.

فروشنده خودروهای آمریکایی Post Oak Motor Cars بیت‌کوین را می‌پذیرد

شرکت Post Oak Motor Cars (POMS)، یک فروشنده خودروهای لوکس ایالات متحده، پذیرش بیت‌کوین را به عنوان پرداخت برای خودروها آغاز کرده است. این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر اولین خودروی خود را برای ارز دیجیتال به فروش رسانده است - رولز رویس گوست. برای این کار، با NYDIG (گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک) قرارداد مشارکت منعقد کرد. این مشارکت همچنین به کارمندان شرکت Post Oak Motor Cars اجازه می‌دهد بخشی از حقوق خود را به بیت‌کوین دریافت کنند. مشتریان این شرکت می‌توانند با استفاده از اولین ارز دیجیتال به عنوان وثیقه، وام خرید خودرو دریافت کنند.

تعداد کاردانو های استیک شده به بالاترین سطح خود رسید

داده‌ها نشان می‌دهند که در یک نقطه عطف بسیار مهم برای کاردانو، تعداد ADA های استیک شده در این شبکه با ثبت یک رکورد جدید به بالاترین سطح خود رسیده است. تاکنون، بالغ بر ۲۳.۹ میلیارد ADA در ۹۲۱,۳۲۳ اعتبارسنج های این شبکه استیک شده است. بنابراین، تنها کمتر از ۱۰ میلیارد کوین وجود دارند که هنوز استیک نشده‌اند. این مهم نشان می‌دهد که هولدرهای این رمزارز، ایمان خاصی به آینده این پروژه دارند؛ پروژه‌ای که به ادعای بسیاری، بلاکچین آینده خواهد بود.

افزایش ۲۱۱ درصدی فروش توکن XRP در سه ماهه سوم سال

طبق گزارش عملکرد سه ماهه سوم ریپل، این شرکت رشدی ۲۱۱ درصدی نسبت به سه ماهه دوم سال در فروش توکن XRP داشته است. در سه ماهه دوم ریپل ۱۵۷.۹۲ میلیون دلار توکن XRP فروخته بود، در حالی که این رقم برای فصل سوم سال به ۴۹۱.۷۴ میلیون دلار رسیده است. این رشد، به موفقیت سرویس نقدشوندگی آنی ((ODLریپل نسبت به داده شده که از XRP به عنوان پل ارتباطی میان ارزهای فیات استفاده می‌کند.

ایلان ماسک در مورد پذیرش دوج کوین به عنوان روش پرداخت در دانشگاه خود شوخی کرده است

پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا توییت کرد که دانشگاه خیالی او ارز دیجیتال دوج کوین را به عنوان روش پرداخت شهریه می‌پذیرد، ارزش بازار Dogecoin در عرض چند دقیقه ۳ میلیارد دلار افزایش یافت. ایلان ماسک در مورد پذیرش دوج کوین به عنوان روش پرداخت در دانشگاه خود شوخی کرده است

ماسک همچنین به طعنه گفت که دانش آموزانی که سگ دارند می‌توانند از تخفیف نامشخصی برخوردار شوند. هفته گذشته، ایلان ماسک پس از افشای برنامه‌اش برای راه‌اندازی دانشگاهی به نام «مؤسسه فناوری و علوم تگزاس»، کاربران توئیتر را به جنون وارد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا توییت ماسک چیزی بیش از یک شوخی بی مزه بوده است یا خیر، اما جامعه Dogecoin در حال حاضر در حال پس‌انداز برای شهریه است. علیرغم فشار اخیر ماسک، Dogecoin در CoinMarketCap پایین‌تر از Shiba Inu باقی مانده است.«شیبا اینو» طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸ درصد افزایش یافته است.

پیتر تیل قیمت بالای بیت کوین را نشانه‌ای از تورم واقعی می‌داند.

به گزارش بلومبرگ، پیتر تیل (Peter Thiel)، یکی از بنیانگذاران میلیاردر PayPal، معتقد است که ثبت رکورد قیمتی جدید بیت کوین نشان می‌دهد که تورم گذرا نیست. با این حال، این غول فناوری معتقد است که بیت کوین لزوماً خرید در سطح فعلی نیست: می‌دانید دانید، من مطمئن نیستم که کسی باید برای خرید بیت کوین ۶۰ هزار دلاری شتاب زده عمل کند.” ماه گذشته، تیل قیمت‌های بالای رمز ارزها را به عنوان «قناری در معدن زغال سنگ» توصیف کرد و ادعا کرد که این یک نشانه شوم برای رژیم فعلی است. اخیراً، این میلیاردر، فدرال رزرو ایالات متحده را به دلیل چشم‌پوشی از تورم مورد انتقاد قرار داده است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، گفت ممکن است بیش از حد انتظار طول بکشد تا نرخ تورم بالا کاهش یابد. با این حال، پاول مطمئن است که بانک مرکزی طیف وسیعی از ابزارها را در اختیار خود قرار خواهد داد تا آن را به سطح ۲ درصد برگرداند: هیچکس نباید شک کند که از ابزارهای خود برای هدایت تورم به ۲ درصد استفاده خواهیم کرد. تیل همچنین از نخریدن بیت کوین بیشتر با قیمت‌های ارزان‌تر ابراز تأسف نمود. کندل ماه اکتبر پادشاه رمز ارزها با قیمت ۶۱ هزار و ۳۵۵ دلار بسته شد که بالاترین کندل ماهانه ثبت شده آن در تاریخ است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 532478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.