دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۰۰ شاکی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش از دستگیری یک فرد کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۰۰ نفر شاکی خبر داد و گفت: این کلاهبردار حرفه‌ای چند سال تحت تعقیب بود که در نهایت به دام افتاد.

به گزارش ایمنا، سجاد اسدی مهر اظهار کرد: از دستگیری یک فرد کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۰۰ نفر شاکی خبر داد و اظهار کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای چند سال تحت تعقیب بود که در نهایت به دام افتاد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش افزود: این مجرم سابقه‌دار با عنوان پیش فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری کرده بود که با تلاش دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در یکی از شهرهای همجوار در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی تصریح کرد: فرد مذکور برای فرار از قانون و برای اینکه شناسایی نشود از ۴۷ سیم کارت برای برقراری ارتباط با افراد استفاده می‌کرد ضمن اینکه با معرفی خود با عناوین دیگر از جمله به عنوان کشاورز قصد فرار از قانون را داشت که در نهایت دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: برای دستگیری این فرد کلاهبردار حرفه‌ای که علاوه بر کلاهبرداری و انتقال مال غیر دارای چندین اتهام دیگر است یک تیم سه نفره از دادستانی و نیروی انتظامی شوش وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه این کلاهبردار چند سال تحت تعقیب بود، افزود: تلاش صورت گرفته در سال‌های اخیر برای دستگیری این کلاهبردار حرفه‌ای به دلیل استفاده از سیم کارت‌های مختلف برای برقراری ارتباط و تغییر هویت خود بی‌نتیجه بود اما درنهایت در دام قانون گرفتار شد.

اسدی مهر به شهروندان توصیه کرد: در معاملات احتیاط کرده و قبل از انتقال وجه از صحت معامله و صاحب حساب اطمینان حاصل کنند.

وی خط قرمز دستگاه قضائی را امنیت و آسایش مردم عنوان کرد و افزود: دادستانی با افرادی که امنیت و آسایش مردم را به مخاطره اندازند با جدیت و بدون اغماض برخورد می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 532415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.