سرپرست جدید خبرگزاری ایمنا معرفی شد

با صدور حکمی از طرف سید علی معرک نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، سرپرست جدید خبرگزاری ایمنا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با صدور حکمی از طرف سید علی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، زهرا فنایی به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری ایمنا معرفی شد.

پیش از این و از آذرماه سال ۱۳۹۶، زهرا محمدی، عهده‌دار سمت سردبیری این خبرگزاری بود.

گفتنی است، زهرا فنایی از سال ۸۸ با خبرگزاری ایمنا همکاری می‌کند و در این مدت به عنوان دبیر در سرویس‌های شهرستان‌ها، استان، کلانشهر و شهرهای ایران مشغول به فعالیت بوده است.

متن حکم انتصاب زهرا فنایی که از طرف سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان به عنوان سرپرست خبرگزاری ایمنا معرفی شده، بدین شرح است:

«در فصلی نو از حکمروایی شهری و در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی به موجب این حکم جنابعالی که فردی متعهد و صاحب تجربه در امور فرهنگی و رسانه‌ای هستید به سمت «سرپرست سردبیری خبرگزاری ایمنا» منصوب می‌کنم.

انتظار است در این مسیر در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول آفرین و با ارتباط مؤثر با شهروندان و جلب مشارکت اصحاب محترم رسانه در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.»

سرپرست جدید خبرگزاری ایمنا معرفی شد

کد خبر 532207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.