کشف جسد ملحفه پیچ مرد میانسال

ماموران با حضور در صحنه با جسد یک مرد که در عمق دره افتاده بود روبرو شدند و تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حضور یافتند.

به گزارش ایمنا، مأموران کلانتری ۱۸۱ وردآور در جریان پیدا جسد یک مرد در منطقه وردیج در انتهای اتوبان خرازی قرار گرفتند و تیمی از مأموران برای تحقیق در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در صحنه با جسد یک مرد که در عمق دره افتاده بود روبرو شدند و همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محمد وهابی از شعبه ۲ دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق پای در صحنه جرم گذاشتند.

کارآگاهان در بررسی صحنه جرم در مسیر بالای دره که کوهنوردان و مردم از آن عبور می‌کنند با رد خون ریخته شده روی زمین روبرو شدند و در ادامه تیم پلیسی به بالای سر جسد مرد ۵۰ ساله که با ملحفه و چادر بسته بندی شده بود رسیدند.

بررسی‌ها نشان از آن داشت که مرد ۵۰ ساله که لباس خانگی به تن دارد با ضربات چاقو و جسم سخت به سر و قفسه سینه به قتل رسیده است و عاملان جنایت پس از قتل با بسته بندی جسد با ملحفه و چادر آن را به منطقه وردیج منتقل و از بالای دره به پایین انداخته‌اند.

تحقیقات تیم تشخیص هویت در صحنه جرم از گذشت ۱۲ ساعت از مرگ مرد ۵۰ ساله خبر دادند و مشخص شد عاملان جنایت پس از قتل جسد را به پایین دره انداخته‌اند.

کارآگاهان با توجه به اینکه هیچ مدرک شناسایی همراه جسد نبود از اهالی منطقه تحقیقات را آغاز کردند اما هیچیک از اهالی منطقه این مرد را نمی‌شناخت.

بنا بر این گزارش، جسد مرد ناشناس به دستور بازپرس وهابی برای شناسایی و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی عاملان جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

کد خبر 532116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.