بازار ارز دیجیتال امروز ۸ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ شنبه هشتم آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۱ هزار و ۴۲۱ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۳۲۳ دلار
  • کاردانو یک دلار و ۹۹ سنت
  • بایننس کوین ۵۲۷ دلار و ۸۳ سنت
  • دوج کوین ۲۸ سنت
  • ریپل یک دلار و ۹ سنت
  • پولکادات ۴۳ دلار و ۱۵ سنت
  • سولنا ۱۹۶ دلار و ۹۹ سنت
  • ترا ۴۴ دلار و دو سنت
  • شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۷۳ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۸ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. در صورت از دست دادن سطح ۶۰ هزار دلار احتمال شروع موج چهار اصلاحی وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

بازار ارز دیجیتال امروز ۸ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

بزرگترین مرکز خرید تایلند در حال آزمایش ارز دیجیتال است

Central Retail Corp، یک شرکت پیشرو در صنعت خرده فروشی تایلند، در حال آزمایش یک ارز دیجیتال در بین کارمندان خود است. بر اساس گزارش بلومبرگ، پس از اتمام مرحله سندباکس، غول خرده‌فروشی قصد دارد خدمات را به مشتریان و عموم مردم گسترش دهد. C-Coin، یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین، به ۸۰۰۰۰ کارمند مرکزی خرده فروشی در سراسر جهان به عنوان پاداشی برای عملکرد استثنایی به عنوان پاداش به دستمزد معمول آنها ارائه می‌شود.

در حالی که دارندگان می‌توانند از C-Coin برای پرداخت هزینه وعده‌های غذایی و خرید اقلام و خدمات از شرکای Central Retail استفاده کنند، این فقط یک پروژه آزمایشی برای Central Retail Corp است. هدف بلندمدت شرکت، انتقال به جوامع ،ورود به صنعت تجارت الکترونیک و سرمایه گذاری است. به گفته Kowin Kulruchakorn، مدیر ارشد نوآوری Central Tech، این ارز ممکن است زمانی در دسترس عموم قرار گیرد که همه کارکنان ثبت نام کنند و شرکت اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد آن داشته باشد. Central Retail’s Central Tech واحدی است که C-Coin را ایجاد کرده و تمام سیستم‌ها و تجارت الکترونیک CRC را مدیریت می‌کند.

Central Retail Corp بزرگترین مالک مرکز خرید تایلند است که شامل بیش از ۴۰ فروشگاه بزرگ و خرده فروشی سطح بالا است. همچنین فستیوال مرکزی، Big C Supercenter و Seacon Square را اداره می‌کند. در خارج از تایلند، فروشگاه بزرگ ایتالیایی La Rinascente، برند دانمارکی Illum و سوپرمارکت زنجیره‌ای Big C ویتنام را اداره می‌کند. شرکت مرکزی خرده فروشی تنها نهادی نیست که یک ارز دیجیتال را در تایلند توسعه می‌دهد. همانطور که توسط Cointelegraph گزارش شده است، بانک تایلند اعلام کرد که در حال بررسی یک ارز دیجیتال بانک مرکزی است. در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲( بهار ۱۴۰۱)، مرحله آزمایش اولیه برای بات(baht )دیجیتال شروع می‌شود

تراکنش‌های لایت کوین پس از به دست آوردن جایگاه در امور مالی مصرف کننده به بالاترین سطح خود نزدیک می‌شوند.

تعداد تراکنش‌های لایت کوین (LTC) پس از کاهش نزدیک به مرز ۱۰۰ هزار در اوایل اکتبر (اواسط مهر)، در روزهای اخیر به بیش از ۱۴۰ هزار تراکنش رسیده است. سه روز قبل، بنیاد لایت کوین در توییتی درباره راه‌اندازی کارت اعتباری LTC Visa خود که توسط شرکت فین‌تک Unbanked پشتیبانی می‌شود، توئیت کرد. با توجه به صفحه اصلی کارت، مشتریان بالقوه ابتدا برای یک حساب Litecoin Card ثبت نام می‌کنند، LTC را به یک آدرس کیف پول خاص واریز می‌کنند، یک چک شناخت از مشتری خود را پاس می‌کنند و یک کارت Litecoin مجازی دریافت می‌کنند. این سرویس ادعا می‌کند که فرآیند ثبت نام کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد.

کارت لایت کوین به این منظور است که کاربران را قادر می‌سازد تا LTC خود را در تمام بخش‌های دیجیتالی که از ویزا به عنوان پردازشگر پرداخت خود استفاده می‌کنند، خرج کنند و عددی که بنیاد لایت کوین تخمین می‌زند حدود ۵۰ میلیون است. یک روز پس از آن، بنیاد لایت کوین توییت دیگری درباره مشارکت Verifone با BitPay منتشر کرد. Verifone یکی از بزرگترین پردازشگرهای پرداخت در جهان است که هر سال نزدیک به ۴۴۰ میلیارد دلار را در تراکنش‌های سالانه تسهیل می‌کند.

BitPay یک پردازشگر پرداخت ارز دیجیتال است که هر ماه بیش از ۶۰۰۰۰ تراکنش مصرف کننده شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین و غیره را انجام می‌دهد.بر اساس داده‌های cryptwerk، اکنون ۳۱۱۱ کسب و کار در سراسر جهان وجود دارد که LTC را مستقیماً به عنوان پرداخت می‌پذیرند، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۲۳۰ بود. پذیرش تجاری این ارز دیجیتال در حال حاضر کمی کمتر از نصف پذیرش بیت کوین است.

بانک بزرگ روسی در بحبوحه تقاضای زیاد، سرمایه گذاری در حوزه کریپتو را بررسی می‌کند

سرمایه گذاری تینکوف (Tinkoff)، کارگزاری آنلاین بانک خصوصی بزرگ روسیه، علیرغم اینکه بانک روسیه را از راه اندازی چنین ابزارهایی منع کرده است، در حال تحقیق در مورد خدمات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال است.

دیمیتری پانچنکو (Dmitry Panchenko)، رئیس سرمایه گذاری Tinkoff، ادعا کرد که پورتال کارگزاری بانک در حال بررسی پروژه‌های مرتبط با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است، اما هنوز برای بحث درباره ایده‌های خاص زود است.

پانچنکو روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای با خبرگزاری محلی TASS گفت که این شرکت اکنون در حال کار بر روی طرح‌های تحقیق و توسعه با هدف قرار دادن طیف وسیعی از خدمات مرتبط با رمز ارزی است. تینکوف به طور خاص محصولات رمز ارزی توسط شرکت‌هایی مانند غول پرداخت بین‌المللی، پی پال و همچنین برنامه‌های رمز ارزی مانند Revolut و Robinhood را بررسی می‌کند.

وی تاکید کرد: علیرغم اینکه قانونگذاری محلی هنوز به شرکت‌هایی مانند Tinkoff اجازه ارائه خدمات سرمایه‌گذاری رمز ارزی را نمی‌دهند، روس‌ها همچنان به طور فعالانه ارزهای دیجیتال را در پلتفرم‌های خارجی معامله می‌کنند و دارایی‌های ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد دلار در صرافی‌ها دارند.

به هر طریقی، مردم در معرض کریپتو قرار می‌گیرند و این کار را در خارج از کشور انجام می‌دهند. ارائه چنین خدماتی در سیستم حقوقی روسیه بالقوه صحیح خواهد بود. امروز از نظر قانونی این امکان وجود ندارد، اما این موضوع نیاز به بحث و بررسی عمیق‌تر دارد.»

پانچنکو اضافه کرد: کارگزاری‌هایی مانند Tinkoff از پذیرش خدمات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال سود می‌برند. او همچنین تاکید کرد که این بانک به ویژه برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به‌جای استفاده از رمزارز برای پرداخت‌ها که توسط قانون رمز ارزی این کشور «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» در روسیه ممنوع است، شاهد رشد تقاضا بوده است.

Tinkoff بلافاصله به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ نداد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۸ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 532070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.