بیمه شدگان اطلاعات فردی خود را در سامانه ثبت کنند

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: به منظور پرهیز از سوء‌استفاده‌های احتمالی، ضروری است بیمه شدگان اطلاعات فردی خود را در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی ثبت کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی، علیرضا رمضانی اظهار کرد: بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی با عدم ارائه کارت ملی خود به دیگران، از استفاده‌های نابحق از خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی و مخدوش شدن پرونده سلامت خویش، جلوگیری کنند.

وی افزود: با حذف تدریجی دفترچه تأمین‌اجتماعی و نسخه نویسی الکترونیک با استفاده از شماره ملی، امکان ثبت و نگهداری سوابق پزشکی تمامی بیمه‌شدگان فراهم شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی خدمات تشخیصی و درمانی بر مبنای شماره ملی ثبت و ذخیره می‌شود، ضرورت دارد ارائه‌کنندگان خدمات و پزشکان به‌منظور جلوگیری از مخدوش شدن سوابق پزشکی بیماران، در هنگام پذیرش و ارائه خدمت، هویت بیماران را با مشخصات مندرج در کارت ملی تطبیق دهند.

وی تاکید کرد: به‌منظور پرهیز از سوء‌استفاده‌های احتمالی، ضروری است بیمه‌شدگان با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و ثبت تلفن همراه شخصی خود اقدام کنند.

کد خبر 531707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.