۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
DJI از دوربین Action 2 رونمایی کرد

شرکت چینی DJI اخیراً از دوربین فیلمبرداری ورزشی Action 2 خود رونمایی کرد، این محصول جانشین دوربین Osmo Action در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوربین Action 2 که جانشین Osmo Action است دارای طراحی کاملاً جدیدی است و به صورت ماژولار تولید شده است به همین دلیل انواع وسایل جانبی مانند نمایشگر اکسترنال یا باتری جداگانه به آسانی به آن متصل می‌شود و پس از اتمام فیلمبرداری نیز می‌توان آن‌ها را جدا کرد. ابعاد این دوربین ۲۲*۳۹ میلی متر است و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K دارد.

لنز دوربین جدید شرکت DJI زاویه دید ۱۵۵ درجه‌ای را ارائه می‌دهد و بر نمایشگر لمسی ۱.۷۶ اینچی OLED تعبیه شده است. دوربین Action 2 فقط ۵۳ گرم وزن دارد و با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی وارد بازار می‌شود، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت microSD حافظه آن را افزایش دهند.

از دیگر ویژگی‌های دوربین جدید شرکت DJI می‌توان به لرزشگر دیجیتال، امکان پخش زنده یا استفاده به عنوان وب کم اشاره کرد، یک سنسور تشخیص رنگ نیز در این دوربین تعبیه شده است که دقت رنگ‌های ثبت شده را در شرایط مختلف افزایش می‌دهد.

دوربین Action 2 در بهترین حالت می‌تواند ویدئوهای 4K را با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه را ثبت کند. این دوربین از ۲ نوامبر با قیمت ۳۹۹ دلار وارد بازار می‌شود. این قیمت شامل دوربین، ماژول پاور، یک اسلات کارت microD، یک پایه و یک بند می‌شود، شرکت DJI اعلام کرده است که نمی‌توان دوربین را به صورت مستقل و بدون این ماژول‌ها تهیه کرد.

کد خبر 531691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.