بازار ارز دیجیتال امروز ۵ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۰ هزار و ۶۹۹ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۲۵۱ دلار
  • کاردانو دو دلار و ۱۴ سنت
  • بایننس کوین ۴۸۳ دلار و ۳۶ سنت
  • دوج کوین ۲۵ سنت
  • ریپل یک دلار و ۱۰ سنت
  • پولکادات ۴۴ دلار و ۸۵ سنت
  • سولنا ۲۰۰ دلار و ۲۵ سنت
  • ترا ۴۲ دلار و ۸۸ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۵ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. (سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

بازار ارز دیجیتال امروز ۵ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

بانک اسپانیا دستورالعمل‌های ثبت نام برای خدمات رمز ارزی را صادر می‌کند

بانک مرکزی اسپانیا دستورالعمل‌های ثبت نام جدیدی را برای ارائه دهندگان خدمات ارز مجازی محلی یا VASP ها از جمله مؤسسات بانکی معرفی می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه Cointelegraph en Español، بانک اسپانیا دستورالعمل‌هایی را درباره ثبت VASP برای اهداف مبارزه با پول‌شویی یا AML صادر کرده است و مؤسسات را ملزم می‌کند تا درخواست‌های ثبت نام خود را از طریق یک رجیستری الکترونیکی ارسال کنند. بانک مرکزی اسپانیا با صدور دستورالعمل‌ها در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) خاطرنشان کرد که الزام به ثبت نام در رجیستری برای “همه افراد و مؤسسات ارائه دهنده خدمات صرافی ارز مجازی” مانند معاملات ارز دیجیتال و خدمات نگهداری اعمال می‌شود.

رگولاتور تأکید کرد که VASPها باید «صرف نظر از اینکه در سایر سوابق اداری در بانک اسپانیا یا سایر مراجع مرتبط نیز ثبت شده باشند» ثبت نام کنند. طبق بیانیه رسمی، مؤسسات ملزم به ثبت نام هستند حتی اگر مشتریان نهایی آنها در اسپانیا واقع نشده باشند. بانک مرکزی گفت: به افراد نیز توصیه می‌شود از فرم ثبت نام الکترونیکی استفاده کنند اما ممکن است از طریق کانال‌های دیگر مانند پست نیز اقدام کنند.

دستورالعمل‌ها به طور خاص از اشخاص حقوقی و افراد می‌خواهد که گزارش‌هایی در مورد اقدامات خود برای جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی مانند پولشویی و تأمین مالی تروریسم منتشر کنند و اطلاعات خاصی را در مورد مشتریان خود درج کنند. بر اساس این بیانیه، بانک اسپانیا داده‌ها را تجزیه و تحلیل و ریسک‌های بالقوه را با در نظر گرفتن انواع مشتریان VASP، کشورهایی که در آن فعالیت می‌کنند، محصولات، اهداف روابط تجاری، حجم عملیات و سایر عوامل را در نظر می‌گیرد. به گزارش خبرگزاری محلی El País، بانک اسپانیا در ابتدا اعلام کرد که قصد دارد رویه‌های AML را برای VASPها در ژوئن ۲۰۲۱( خرداد ۱۴۰۰) ایجاد کند. در ماه اوت (مرداد)، قانون‌گذاران اسپانیایی از یک ابتکار قانونی برای قانونی کردن استفاده از ارز دیجیتال برای اهداف وام مسکن و بیمه حمایت کردند.

رئیس FDIC: قانون‌گذاران ایالات متحده در حال بررسی سیاست‌هایی برای بانک‌ها برای مدیریت ارزهای دیجیتال است!

جلینا مک ویلیامز (Jelena McWilliams)، رئیس شرکت بیمه سپرده فدرال(Federal Deposit Insurance Corporation)، یا FDIC، گفته است که این آژانس در حال همکاری با سایر تنظیم کننده‌ها در ایالات متحده است تا بررسی کنند “در چه شرایطی بانک‌ها می‌توانند در فعالیت‌های مربوط به دارایی‌های رمزنگاری شده شرکت کنند.”

مک‌ویلیامز در سخنرانی روز دوشنبه در کنفرانس فین‌تک گفت FDIC، با هماهنگی فدرال رزرو و دفتر کنترل ارز، به دنبال ارائه شفافیت نظارتی برای بانک‌هایی است که دارایی‌های رمزنگاری شده از جمله استیبل کوین‌ها را مدیریت می‌کنند. رئیس این شرکت گفت که FDIC قصد دارد در ماه‌های آینده “یک سری بیانیه‌های سیاستی” در مورد راهنمایی برای بانک‌ها صادر کند.

به گفته مک‌ویلیامز، استیبل کوین‌ها مزایای بالقوه زیادی برای مصرف‌کنندگان دارند، مانند پرداخت‌های سریع‌تر، ارزان‌تر و کارآمدتر. با این حال، او ادعا کرد که اگر «یک یا چند مورد به شکل غالب پرداخت در ایالات متحده یا در سطح جهانی تبدیل شود»، می‌تواند اثرات قابل‌توجهی بر ثبات مالی آن کشور داشته باشد. زیرا وجوه دیگر در بانک‌های بیمه‌شده نگهداری نمی‌شوند.

رئیس FDIC گفت: “به منظور تحقق بخشیدن به مزایای بالقوه استیبل کوین‌ها، در حالی که ریسک‌های بالقوه را در نظر می‌گیرند، استیبل کوین‌ها باید تحت نظارت دقیق دولت قرار گیرند. این نظارت باید بر این پایه باشد که استیبل کوین‌های صادر شده از خارج از بخش بانکی، واقعاً ۱:۱ توسط دارایی‌های ایمن و با نقدینگی بالا پشتیبانی شوند.»

اظهارات مک ویلیامز در همان روزی بیان شد که بلومبرگ گزارش داد که بسیاری از تنظیم کننده‌های ایالات متحده بر سر کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) توافق کرده‌اند که تلاش‌های این کشور را برای تنظیم استیبل کوین‌ها رهبری کند. وزارت خزانه داری در ماه جولای (تیر) گفت که در حال بررسی ایجاد نوعی منشور بانکی برای صادرکنندگان استیبل کوین است.

فقدان شفافیت ظاهری نظارتی در مورد دارایی‌های دیجیتال در ایالات متحده، برای بسیاری از شرکت‌ها که از اقدامات قانونی یا سایر اشکال واکنش دولتی هراس دارند، مسئله بوده است. برخی از قانون‌گذاران قوانینی را برای تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده ارائه کرده‌اند با مشارکت‌کنندگان در فضای رمزنگاری کار کنند تا بهتر تعریف کنند که چه چیزی از آنها انتظار می‌رود.

پلتفرم رابین هود، شیبا اینو را فهرست می‌کند یا خیر؟

براساس پلتفرم ارتباطات سرمایه گذار سای تکنولوژیز (Say Technologies)، مهمترین سوالی که سرمایه گذاران رابین هود(Robinhood) قبل از فراخوان درآمد سه ماهه سوم سال(تابستان ۱۴۰۰) این شرکت ارائه کرده‌اند، این است که آیا این اپلیکیشن کارگزاری آنلاین، قصد دارد ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) را فهرست کند یا خیر.

طرفداران این فهرست احتمالی، ادعا می‌کنند که بی میلی این شرکت برای افزودن ارزهای دیجیتال جدید ممکن است به درآمد آن لطمه بزند:

“بسیاری از رقبا، ارزهای دیجیتال مختلفی را برای خرید و فروش اضافه کرده‌اند، اما رابین هود بیش از دو سال است که هیچ ارز دیجیتال جدیدی اضافه نکرده است.”

در سه ماهه دوم (بهار ۱۴۰۰)، تراکنش‌های دوج کوین (Dogecoin) میزان ۳۴ درصد از کل تراکنش‌های این پلتفرم را به خود اختصاص داده است. رابین هود که ادعا می‌کند در خط مقدم دموکراتیک کردن امور مالی قرار دارد، شروع به پاسخ دادن به سوالاتی که توسط سرمایه گذاران رأی بالاتری داشتند، در جریان فراخوان سود سه ماهه دوم خود، پاسخ داد. تمام درخواست‌ها از طریق Say Technologies پردازش می‌شوند که رابین‌هود در اوایل آگوست(مرداد) آن را خریداری کرد.درخواست Change.org برای افزودن Shiba Inu به این برنامه تجاری محبوب، به ۳۲۴۰۰۰ امضا رسیده است. هفته گذشته، ولادیمیر تنف (Vladimir Tenev)، مدیر عامل شرکت، از پاسخ مستقیم به سوال در مورد این توکن میم، شیبا اینو، خودداری کرد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۵ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 531617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.