آیین‌نامه بهره‌برداری بهینه فضاهای فرهنگی تبریز تدوین می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری با طرح شورای شهر مکلف می‌شود تا دستورالعمل کاملی برای بهره برداری و نگهداری هماهنگ، هدفمند، شفاف و بهینه همراه با مشارکت مردم و سازمان‌های مردم نهاد در فعالیت و مدیریت این فضاها طی زمان مشخصی برای بررسی به شورای اسلامی ارائه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول برگی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پیرو دغدغه هنرمندان، ورزشکاران و عموم شهروندان در رابطه با مدیریت و نگهداری نامطلوب و بهره‌وری ضعیف اماکن فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تحت تملک شهرداری کلانشهر تبریز اعم از فرهنگسراها، سالن و زمین‌های ورزشی، خانه‌های تاریخی، خانه سلامت، خانه فرهنگ و همانند آن طرح یک فوریتی الزام شهرداری کلانشهر تبریز به تدوین آئین نامه بهره‌برداری و نگهداری بهینه فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با ارائه حجت الاسلام رسول برگی و آقای مهندس علی نوای باغبان در جلسه علنی طرح و مورد بررسی قرار گرفت و با تصویب فوریت طرح توسط اعضا محترم شورای اسلامی برای بررسی به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع داده شد.

در صورت تصویب این طرح شهرداری مکلف می‌شود تا دستورالعمل کاملی برای بهره برداری و نگهداری هماهنگ، هدفمند، شفاف و بهینه همراه با مشارکت مردم و سازمان‌های مردم نهاد در فعالیت و مدیریت این فضاها طی زمان مشخصی برای بررسی به شورای اسلامی ارائه کند.

عموم شهروندان محترم که در رابطه با تکمیل یا اصلاح این طرح پیشنهاداتی دارند می‌توانند از طریق فضای مجازی و یا حضوری با ارائه دهندگان طرح در میان بگذارند. "

کد خبر 531564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.