مشکلات بازار تاریخی تبریز رفع می‌شود

با حضور نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، مدیران میراث فرهنگی، مدیرعامل آتش نشانی به همراه جمعی از بازاریان و اصناف بازار تاریخی تبریز، سومین جلسه پیرامون حل مشکلات بازار تاریخی تبریز در شهرداری منطقه ۸ تبریز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تبریز، این جلسه در راستای تداوم پیگیری مسائل و مشکلات زیرساختی و عمرانی بازار تاریخی تبریز با حضور حجت‌الاسلام تاج الدینی نماینده مردم تبریز درمجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد عضو شورای شهر تبریز، رضا جان‌فشان سرپرست شهرداری منطقه ۸، زبردست مدیر عامل آتش نشانی، حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، به همراه جمعی از اصناف و کسبه بازار تاریخی تبریز در شهرداری منطقه ۸ برگزار شده و پیرامون تداوم کفسازی و مرمت، حل مشکل گاز و برق وحل سایر مشکلات بازار تبادل نظر گردید.

در این جلسه حجت الاسلام میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم صیانت از بازار تاریخی تبریز که ثبت جهانی شده تاکید نموده و خواستار حل فوری مشکلات بازار تاریخی تبریز شد.

حمزه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز در این جلسه گفت: بازار تاریخی تبریز اولین بازار تاریخی ثبت‌شده جهان است که وجود این مجموعه در قلب تبریز افتخار بزرگی برای تبریز بوده و عوامل میراث فرهنگی و شهرداری نهایت تلاش خود را در راستای حفظ و مرمت این اثر تاریخی به‌کار خواهند بست.

رضا جان فشان نوبری سرپرست شهرداری منطقه ۸ نیز در این جلسه گفت: بازار تبریز یک پتانسیل خوب برای جذب گردشگر است و باید تلاش کنیم این بازار تاریخی را به بهترین نحو ممکن ساماندهی و احیا کنیم.

جان‌فشان با بیان اینکه در طول چند سال گذشته کف‌سازی و اقدامات عمرانی مناسبی از سوی شهرداری منطقه ۸ تبریز در بازار سرپوشیده انجام گرفته که باتمام قدرت درآینده نیز تداوم خواهد یافت و انشا الله شاهد تحول اساسی بازار تبریز خواهیم بود.

در این مراسم حجت‌الاسلام برگی رئیس شورای شهر تبریز و روح‌الله دهقان‌نژاد عضو شورای شهر تبریز از آمادگی شورای شهر تبریز برای همکاری در خصوص رفع مشکلات اساسی بازار تاریخی تبریز و تصویب بودجه‌های مورد نیاز خبر دادند.

در پایان این جلسه مقرر گردید جلسات مستمر در خصوص مشکلات بازار برگزار و مشکلات بازار در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

کد خبر 544274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.