آمار کرونا همدان ۲۹ مهر؛ ۲ فوتی و ۳۶۲ بستری جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و دو مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان همدان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت جدید بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان ۳۶۲ بیمار گزارش شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۹ هزار و ۴۸۶ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند همچنین موارد مثبت سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۹۳ هزار و ۶۰۶ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان دو مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به دو هزار و ۹۷۷ نفر رسیده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۴۰ نفر، بهار یک هزار و ۴۷۲ نفر، تویسرکان یک هزار و ۴۹۱ نفر، رزن یک هزار و ۱۶۷ نفر، درگزین ۳۹۲ نفر، فامنین ۳۹۴ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۴۴۷ نفر بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۵۳۰ نفر، نهاوند سه هزار و ۹۱۳ نفر و همدان ۱۱ هزار و ۵۰۹ نفر به کرونا مبتلا شدند.

کد خبر 530444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.