اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای اصلاح شبکه آبیاری آزادراه کاشان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان گفت: تابستان امسال ۱۰۰ میلیون تومان برای توسعه فضای سبز و شبکه آبیاری محدوده خزاق، آزادراه و عوارضی این شهرستان هزینه شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا عبدلی خالدی یکی از اقدام‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان را حفظ و نگه‌داشت رینگ سبز شهری برشمرد و اظهار کرد: یکی از چالش‌های سازمان، تأمین آب فضای ارزشمند محدوده خزاق، آزادراه و عوارضی با توجه به لزوم مدیریت منابع در بحران کم‌آبی است.

وی افزود: در ماه‌های گذشته شاهد تخریب و سرقت شمار زیادی از تجهیزات شبکه آبیاری از جمله شیرفلکه و همچنین فرسودگی تجهیزات فنی نظیر سیستم آبیاری قطره‌ای در این منطقه بودیم که با همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان، کمبودها برطرف شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: خزاق، آزاد راه، عوارضی، پل سادات، جاده قمصر، بلوار امام رضا (ع) از جمله نقاطی است که اقدام‌های اصلاحی در آن انجام شده است.

عبدلی خالدی اصلاح شبکه آبیاری جنگل‌کاری اعم از شیر فلکه‌های ۶۳، ۹۰، ۱۱۰ و ۲۵۰ در چندین نقطه از پارک جنگلی، لوله‌گذاری، تعویض و تعمیر شیر فلکه‌ها، حفر کانال برای اصلاح شبکه آبیاری، تعویض لوله‌های قطره‌ای فضای سبز به طول ۲۵ هزار متر و تعویض و یا تعمیر ۱۵ هزار دریپرهای کهنه و فرسوده را جزئی از اقدام‌های انجام شده در تابستان امسال برای توسعه فضای سبز و شبکه آبیاری محدوده خزاق، آزادراه و عوارضی عنوان کرد و گفت: هم اکنون فضای سبز زیر پوشش شهرداری در این شهر بیش از ۸۷۰ هکتار است.

منبع: ایرنا

کد خبر 530236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.