سایت ماهیگیری به امکانات تفریحی تفرجگاه عینالی افزوده شد

مدیر مشارکت و سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز گفت: در راستای افزایش ساعت ماندگاری گردشگران با راه‌اندازی سایت ماهیگیری به امکانات تفریحی تفرجگاه عینالی افزوده شد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا محمد خانلی اظهار کرد: در راستای افزایش ساعت ماندگاری گردشگران و جلب رضایت مراجعه کنندگان به تفرجگاه عینالی و همچنین لزوم افزایش درآمدهای پایدار با لحاظ موقعیت مکانی ماهیگیری در یکی از استخرهای تفرجگاه به‌عنوان تفریح آبی (تفریحی و ورزشی) به امکانات عینالی افزوده شد.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از ماهیگیری در عینالی افزود: خرداد ماه سال‌جاری به‌صورت آزمایشی چند روز امکان ماهیگیری در دریاچه داغ گولی برای عموم شهروندان فراهم شد که به تبع آن رضایتمندی مراجعه کنندگان، ما را بر این داشت تا محل دائمی ماهیگیری در این تفرجگاه ایجاد کنیم.

مدیر مشارکت و سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز ادامه داد: استخر اول واقع در بوستان نهالستان عینالی به دلیل نزدیکی به ورودی اصلی تفرجگاه و دسترسی سریع و راحت برای این موضوع انتخاب و با انجام زیرساخت‌های لازم توسط بخش خصوصی آماده برای صید ماهی است.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم بیشتر از روش آزادسازی بعد از صید استفاده شود، گفت: در واقع با اجرای این روش افراد می‌توانند با کسب آموزش رایگان از لذت ماهیگیری بهره‌مند شوند و در کنار یادگیری این مهارت، حس رهاسازی برای استفاده‌کنندگان ملموس خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تبریز، محمد خانلی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های علاقه‌مندان به ماهیگیری مشغله زیاد و نداشتن زمان کافی برای طی مسیر طولانی برای رسیدن به یک مکان مناسب جهت ماهیگیری است که تفرجگاه عینالی و سایت ماهیگیری آن نزدیک‌ترین مکان به شهر تبریز با محیطی زیبا و دلنشین برای تفریح، ورزش و گذران اوقات فراغت به همراه خانواده است که نیازی به برنامه‌ریزی سفر یک روزه ندارد.

کد خبر 529383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.