تحویل احکام کارگزینی ۱۵۰ نفر از پرسنل شهرداری تبریز در هفته جاری

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از صدور و تحویل احکام کارگزینی ۱۵۰ نفر از پرسنل شهرداری در هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد حسین‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای مجوز تبدیل وضعیت نیرو در شهرداری تبریز، از بین ۳۲۴ نفر که مجوز آنها از وزارت کشور صادر شده، احکام کارگزینی ۱۵۰ نفر طی هفته جاری تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: احکام کارگزینی این تعداد از پرسنل شهرداری تبریز پس از تأیید واحد گزینش، با تلاش شبانه‌روزی همکاران معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی آماده شده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز تصریح کرد: تلاش می‌کنیم احکام بقیه پرسنلی که مجوز تبدیل وضعیت آنها از وزارت کشور صادر شده است، پس از تأیید واحد گزینش شهرداری تبریز، طی روزهای آینده صادر شود.

وی همچنین از آغاز صدور احکام رسمی برای فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در شهرداری تبریز خبر داد و گفت: در راستای اجرای قوانین و مقررات مربوطه، اسناد و مدارک تعدادی از پرسنل شهرداری تبریز که مشمول بهره‌مندی از مزایای ایثارگری هستند، بررسی شده و پس از تأیید گزینش، احکام ۳۵ نفر از این پرسنل طی هفته جاری صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تبریز، حسین‌زاده گفت: برای صدور احکام دیگر پرسنل مشمول این مزایا، منتظر تأیید و نظر نهایی گزینش هستیم.

کد خبر 529124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.