تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول در شهرداری تبریز براساس قانون

مدیر هسته گزینش شهرداری تبریز با بیان اینکه پروسه تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول در شهرداری این شهر براساس روال قانونی در حال انجام است، گفت: تعداد ۱۳۴۰ نفر مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگری توسط امور اداری معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید نوبهار درخصوص آخرین جزئیات تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری، اظهار کرد: اخیراً ۱۳۷ نفر جدید برای تبدیل وضعیت معرفی شده‌اند که تاکنون در مجموع تعداد این افراد به ۱۳۴۰ نفر رسیده است، اما به دلیل وجود نواقص در ارائه مدارک، پروسه تبدیل وضعیت این افراد زمان‌بر خواهد بود.

وی با بیان اینکه به‌زودی پرونده ۴۱۲ نفر نهایی خواهد شد، افزود: از این تعداد ۱۰۲ پرونده به امور اداری ارسال شده و پرونده ۱۴۲ نفر نیز در مرحله ارزیابی است.

مدیر هسته گزینش شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: پرونده ۲۲ نفر نیز آذرماه به اتمام رسیده است، اما فرم سه‌امضایی مربوطه نیامده است زیرا این افراد دارای مدرک زیردیپلم بودند و پست سازمانی ندارند.

وی تصریح کرد: مدت دو هفته تا ۲۰ روز کل سیستم سامانه کشور دچار مشکل شده بود، اما خوشبختانه بک‌آپ اطلاعات را داشتیم و بار دیگر اسناد را بارگذاری کردیم، در حالی که اکثر شهرهای کشور اطلاعات لازم را از دست دادند.

نوبهار ادامه داد: پروسه تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول در شهرداری تبریز بر اساس روال قانونی در حال انجام است که با سرعت بخشیدن به این فرایند در صدد نهایی شدن این موضوع هستیم که بتوانیم دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مدیریت شهری را در این مورد برطرف سازیم.

کد خبر 557359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.