ساعت هوشمند هواوی Watch Fit New چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند هواوی Watch Fit New طی هفته‌های آینده در بازار هند عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ردیاب تناسب اندام هواوی Watch Fit برای اولین بار سال گذشته عرضه شد، هم اکنون نیز شرکت هواوی قصد دارد جایگزین این محصول با نام هواوی Watch Fit New را وارد بازار کند. این محصول طی هفته‌های آینده در بازار هند عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند هواوی Watch Fit New دارای صفحه نمایش مستطیلی شکل ۱.۶۴ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۸۰ * ۴۵۶ پیکسل است. جنس بدنه این گجت پوشیدنی از فیبر پلیمری بادوام تولید شده است و در قسمت جانبی آن نیز یک کلید کنترلی تعبیه شده است. ساعت هوشمند ذکر شده از ۳۰۰ واچ فیس و ۹۷ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به حسگرهای سنجش اکسیژن خون، کنترل استرس و ردیاب چرخه قاعدگی مجهز شده است.

ساعت هوشمند هواوی Watch Fit New از سیستم عامل مخصوص گجت‌های پوشیدنی شرکت هواوی یعنی Lite OS بهره می‌برد. شرکت تولید کننده ادعا می‌کند که با هر بار شارژ این محصول می‌توان به مدت ۱۰ روز از آن استفاده کرد. در صورتی که کاربران استفاده سنگین از آن داشته باشند تا هفت روز شارژدهی خواهد داشت.

ساعت هوشمند ذکر شده از فناوری NFC نیز پشتیبانی می‌کند و با دیگر محصولات هوشمند خانگی نیز سازگاری دارد. هنوز قیمت و تاریخ عرضه دقیق این محصول در بازار هند مشخص نشده است، اما این اطلاعات به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 528728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.