تبلت Teclast T50 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد تبلت Teclast T50 که به تراشه UNISOC مجهز خواهد بود، دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 2K است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت چینی Teclast اخیراً یک تبلت جدید معرفی کرده است که Teclast T50 نام دارد، این محصول دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی IPS با رزولوشن ۲۰۰۰ * ۱۲۰۰ پیکسل است. به نظر می‌رسد که ضخامت این تبلت ۷.۵ میلی متر است. دوربین سلفی تعبیه شده روی نمایشگر آن نیز دارای حسگر هشت مگاپیکسلی است.

یک دوربین نیز در پنل پشتی تبلت Teclast T50 تعبیه شده است که دارای حسگر ۲۰ مگاپیکسلی است. محصول ذکر شده به تراشه UNISOC T618 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است. تبلت ذکر شده دارای بلندگوی چهارگانه است و از دو سیم کارت و اتصالات 4G پشتیبانی می‌کند.

تبلت Teclast T50 با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری هفت هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که تبلت ذکر شده از ۱۹ اکتبر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط نشان می‌دهد که شرکت UNISOC اخیراً به منظور عرضه محصولات مجهز به تراشه UNISOC T618 با چندین برند همکاری داشته است. به نظر می‌رسد که تبلت Teclast T50 یکی از اولین گوشی‌های هوشمند است که به تراشه UNISOC T618 مجهز شده است.

کد خبر 528510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.