بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

واکنش بیت کوین به سطح مقاومتی ۵۹ هزار دلار، احتمال اصلاح کوتاه مدت را قوی‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۵۷ هزار و ۴۴۴ دلار
  • اتریوم سه هزار و ۴۹۵ دلار
  • کاردانو دو دلار و ۱۲ سنت
  • بایننس کوین ۴۰۴ دلار و ۸۶ سنت
  • دوج کوین ۲۳ سنت
  • ریپل یک دلار و ۱۰ سنت
  • پولکادات ۳۳ دلار و ۳۷ سنت
  • یونی سواپ ۲۳ دلار و ۱۸ سنت
  • سولنا ۱۴۴ دلار و چهار سنت
  • ترا ۳۷ دلار و ۱۸ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۰ مهر

واکنش به سطح مقاومتی ۵۹ هزار دلار، احتمال اصلاح کوتاه مدت را قوی‌تر می‌کند.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

افزایش بدهی ایالات متحده می‌تواند سود قابل توجهی برای بیتکوین در سه ماهه چهارم به همراه داشته باشد.

مایک مک گلون، استراتژیست اصلی کالای بلومبرگ، نظرات خود را در مورد بیت کوین برای سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ به اشتراک گذاشت نسبت به افزایش بدهی ایالات متحده و تنش‌ها به دلیل کسری احتمالی، ممکن است بیت کوین برای افزایش قیمت در سه ماهه چهارم، وارد مرحله منحصر به فردی شود. درامای سقف بدهی دولت ممکن است علیه مدیرانی که از سرمایه‌گذاری روی بیت کوین اجتناب می‌کنند، عمل کند.

بایدن و توجه او به کریپتوکارنسی

گزارش‌ها نشان می‌دهد که جو بایدن ممکن است بر روی یک فرمان اجرایی برای کنترل صنعت ارزهای دیجیتال کار کند. بایدن می‌خواهد همه چیز را تنظیم کند و به نظر می‌رسد ارزهای دیجیتال مستقیماً در معرض دید او قرار دارند. ظاهراً رئیس جمهور ایالات متحده به طور جدی در حال صدور فرمان اجرایی در مورد ارزهای دیجیتال است تا وضوح بیشتری از چشم‌انداز داشته باشد و کنترل بهتری بر صنعت و فعالیت‌های مربوط به رمز ارزها داشته باشد.

ویتالیک بوترین به رئیس جمهور السالوادور و طرفداران بیت کوین حمله کرد!!

ویتالیک بوترین، طرفداران بیت کوین را به دلیل ستایش غیرمنطقی رئیس جمهور السالوادور مورد انتقاد قرار داد.

او در شبکه اجتماعی ردیت با انتقاد از رویکرد بوکله برای پذیرش بیت کوین، این تصمیم را بی پروایانه و عاری از مسئولیت پذیری دانست. بوترین معتقد است که اجبار مشاغل برای پذیرش ارزهای دیجیتال، با ارزش‌های فضای ارز دیجیتال مغایر است و مردم السالوادور به دلیل عدم آموزش کافی، در معرض هک و کلاهبرداری قرار دارند. وی همچنین با تمسخر طرفداران بیت کوین، آنان را جامعه‌ای خواند که به راحتی توسط قدرتمندان تحت تأثیر قرار می‌گیرند و گفت: «طرفداران بیت کوین، جامعه‌ای هستند که به راحتی می‌توانند شما را تحسین کنند. تنها کافی است که در موضع قدرت باشید و چیزهای قشنگی درباره آن‌ها و بیت کوین بگویید یا انجام دهید تا شما را ستایش کنند.»

ریپل از پروژه‌های انرژی خورشیدی پشتیبانی می‌کند

شرکت بلاکچین Ripple از همکاری با شرکت خدمات مالی Nelnet مستقر در لینکلن خبر داده است. به عنوان بخشی از این قرارداد، به طور مشترک ۴۴ میلیون دلار در بخش تجارت تجدید پذیر این شرکت سرمایه گذاری می‌کند تا بودجه پروژه‌های انرژی خورشیدی آمریکا را تأمین کند. کن وبر (Ken Weber)، مدیر تأثیر اجتماعی ریپل، ادعا می‌کند که کاهش رد پای کربن در صنعت رمز ارزها باید یکی از اولویت‌های اصلی باشد:

تضمین آینده‌ای با انرژی پاک یک اولویت اصلی در همه صنایع است، نه تنها برای رشد اقتصادی آینده بلکه برای تضمین یک جهان پایدارتر. با افزایش استفاده از ارزهای رمزنگاری شده و بلاکچین، بدیهی است که این فناوری پشتوانه سیستم‌های مالی آینده ما خواهد بود. انتظار می‌رود که پروژه‌های تأمین شده توسط ریپل بیش از ۱.۵ میلیون تن انتشار بیومتریک از گازهای گلخانه‌ای CO2 را جبران کند.

اندیشکده سوئیسی رأی برای افزودن بیت کوین به قانون اساسی فدرال داد

یک اندیشکده غیرانتفاعی سوئیسی که در تحقیق رمزارزهایی مانند بیت کوین (BTC) و فناوری بلاکچین به دولت کمک می‌کند ، ابتکاری را راه اندازی می‌کند که می‌تواند بیت کوین را به یکی از دارایی‌های ذخیره کشور تبدیل کند.

روز جمعه، انجمن اعلام کرد که قصد دارد ابتکار عمومی فدرال را با جمع‌آوری ۱۰۰ هزار امضا برای معرفی بیت کوین به ماده ۹۹ بند ۳ قانون اساسی فدرال سوئیس آغاز کند.

این ابتکار به طور خاص پیشنهاد می‌کند که بیت کوین را به لیست دارایی‌های بانک مرکزی سوئیس اضافه کند که بند قانون اساسی را تغییر می‌دهد: بانک ملی سوئیس باید از درآمدهای خود ذخیره ارزی کافی ایجاد کند. بخشی از این ذخایر باید در طلا و بیت کوین نگهداری شود.

ایوز بنایم(Yves Bennaim) ، بنیانگذار و رئیس 2B4CH به Cointelegraph گفت که آیا رأی گیری موفقیت‌آمیز است یا خیر، واقعاً مرتبط نیست، زیرا ابتکار بر جمع‌آوری امضا متمرکز است تا این پیشنهاد به شهروندان سوئیسی ارائه شود تا رأی دهند.

بنایم گفت: "اگر امضاها با موفقیت جمع‌آوری شوند، رأی گیری باید به طور قانونی انجام شود، و همچنین گفتگوها و مناظرات، در نهایت به همه افراد در سوئیس، و امیدوارم در سراسر جهان، به عنوان مثال ما، بهتر اطلاع رسانی و آموزش داده شود. "

وی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که رأی گیری موفق باشد، اما حتی اگر این طور نباشد، اگر این موضوع به بحث عمومی گذاشته شود، موفقیت‌آمیز خواهد بود. در صورت موفقیت‌آمیز بودن رأی ، بانک ملی سوئیس یا SNB باید بیاموزد که چگونه بیت کوین را به ذخایر خود اضافه کند و آن را “بهترین و ایمن ترین راه” نگه دارد، که این امر باعث می‌شود سوئیس به یکی از کشورهای پیشرو در صنعت تبدیل شود. بنایم اظهار داشت: در بسیاری از سطوح به نفع اقتصاد آن است. چنین افزایشی در قانون اساسی بر مردم سوئیس تأثیر می‌گذارد، همانطور که سیلیکون ولی و بورس لندن به نفع مردم کشورهای مربوطه بوده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 528340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.