مدیران توانمند و دلسوز در شهرداری بندرعباس منصوب شوند

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: انتصاب مدیران توانمند و دلسوز در مجموعه شهرداری می‌تواند در انجام هرچه بهتر کارها به شهردار منتخب کمک کند تا این مجموعه با مشکل خاصی در زمینه‌های مختلف شهری روبه‌رو نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره صبح امروز (شنبه) در مراسم معرفی و شروع به کار شهردار بندرعباس، با بیان اینکه شورای ششم در اولین گام خود شهردار بندرعباس را انتخاب کرد و نوبانی با حکم وزیر کشور رسماً به عنوان شهردار بندرعباس منصوب شد. اظهار کرد: انتظار داریم با توجه به شاخصه‌هایی که مدنظر شورا است شهردار بندرعباس در تسهیل امور اقدام کند تا رضایتمندی مردم این شهر را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: انتصاب مدیران توانمند و دلسوز در مجموعه شهرداری می‌تواند در انجام هرچه بهتر کارها به شهردار منتخب کمک کند تا این مجموعه با مشکل خاصی در زمینه‌های مختلف شهری روبه‌رو نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: مبارزه با فساد در شهرداری بندرعباس، پاسخ به موقع به درخواست‌های مردم و خدمت خالصانه و صادقانه باید از دیگر برنامه‌های شهردار بندرعباس باشد تا در پایان شورای ششم مردم قضاوت کنند و به سرانجام رسیدن انتظارات واقعی خود را از شورا و شهرداری دیده باشند.

وی ادامه داد: لازم است تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات آنها از اولویت‌های شهرداری بندرعباس باشد.

کد خبر 527514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.