دبیر شورای عالی امنیت ملی به مجلس می رود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس با محوریت بررسی مسائل قفقاز و مباحث مربوط به برجام و همچنین تحرکات برخی کشورها با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار خواهد شد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی شورای عالی امنیت ملی در خصوص مسائل امنیت ملی وظایف و اختیاراتی دارد، بر همین اساس با توجه به نظر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار شد تعامل مستمری بین دبیر این شورا و کمیسیون امنیت انجام شود.

وی افزود: در این هفته نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس با محوریت بررسی مسائل قفقاز و مباحث مربوط به برجام و همچنین تحرکات برخی کشورها با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قفقاز امروز به مسئله‌ای پیچیده‌ای تبدیل شده است؛ زیرا برخی از کشورها با هدف آسیب زدن به منافع جمهوری اسلامی به این مسئله ورود پیدا کرده‌اند، متأسفانه برخی از کشورهای همسایه در تله توطئه گران بین‌المللی افتاده‌اند.

کد خبر 527508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.