محدودسازی برخی از انیمیشن‌ برنامه‌ها به دست آیفون

شرکت اپل برخی از انیمیشن‌های برنامه‌های ثالث را تا ۶۰ هرتز برای آیفون جدید محدود می‌کند.

به گزارش ایمنا، اخیراً شرکت اپل از مدل جدید گوشی هوشمند خود به نام آیفون ۱۳ رونمایی کرد. در این رویداد اپل اعلام کرد:" بالاخره توانسته فناوری صفحه نمایش ProMotion خود را از آیپد پرو به برخی از گوشی‌ها منتقل کند." گفته شده، این ویژگی به کاربران آیفون اجازه می‌دهد تا محتوای نمایشگر را تا ۱۲۰ بار در ثانیه تازه سازی کنند، در نتیجه این ویژگی، تجربه رابط کاربری بسیار آسان می‌شود. گفته شده قابلیت جدید آیفون در هنگام پیمایش، بسیار مشهود است، اما تقریباً همه جنبه‌های UI می‌توانند از نرخ تازه سازی بالاتری بهره‌مند شوند.

اپل کدام قابلیت‌هایی آیفون ۱۳ را محدود می‌کند؟

متأسفانه، به نظر می‌رسد شرکت اپل دو محصول iPhone 13 Pro و Pro Max نمایش ProMotion خود را در یک زمینه محدود کنند. طبق گزارش‌های اعلام شده گوشی هوشمند جدید این شرکت، برخی از انیمیشن برنامه‌های ثالث را تا ۶۰ هرتز محدود می‌کند. بر اساس این گزارش، پیمایش و انتقال تمام صفحه نمایشگر مطابق انتظار انجام می‌شود، اما سایر انیمیشن‌ها این طور نیست. آنچه آن را بدتر می‌کند این است که ویژگی جدید را هنگام استفاده از نرم افزارهای اپل مشاهده می‌کنید. اپل اعلام کرد: " گوشی‌های جدید این شرکت محدودیت‌ها را برای محصولات دیگر خود اعمال نمی‌کنند."

گفتنی است که آیپد پرو محدودیت مشابه آیفون را ندارد؛ زیرا از زمان انتشار در سال ۲۰۱۷، برنامه‌های شخص اول و سوم به طور یکسان مورد بررسی قرار گرفته بود. شرکت اپل اعلام کرده است: "اجرای iPhone ممکن است با ملاحظات عمر باتری ارتباط داشته باشد."

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 527034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.