افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از افزایش زیاد سفرها در محورهای این استان در روزهای اخیر خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از دو روز گذشته افزایش بسیار زیاد تردد در محورهای استان اصفهان مشاهده می‌شود.

وی افزود: شدت ترافیک در محورهای استان در روز دوشنبه بالا بود، البته ترددها در این روز از هر دو نوع درون استانی و بین استانی بود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص نوع ترددهای استان اصفهان در روزهای اخیر، گفت: روز گذشته (سه‌شنبه) ترددها بیشتر از نوع درون استانی بود و امروز و فردا هم احتمالاً ترددهای درون استانی بیشتر باشد و روز جمعه هر دو نوع تردد درون استانی و بین استانی افزایش خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ستاد کرونا در این تعطیلات برنامه جدیدی برای محدودیت فیزیکی خاصی اعلام نکرد، اما طبق اصل قبلی محدودیت‌ها، ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج از آنها همچنان ممنوع است.

سرهنگ زارع ادامه داد: خودروهایی که در محورهای استان در روزهای اخیر تردد داشتند هم از خودروهای درون استانی و هم از خودروهای خارج استان بودند.

وی با بیان اینکه دوربین‌های ورودی شهرها تخلفات محدودیت‌های تردد کرونایی را ثبت می‌کنند، ادامه داد: دوربین‌های ورودی شهرها مدیریت شده و در شهرهای قرمز و نارنجی این دوربین‌ها تخلفات تردد و محدودیت‌ها را ثبت می‌کنند. همچنین ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی همچنان توسط تمام دوربین‌ها ثبت می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان در خصوص دو تصادف در محورهای داخلی اصفهان در شب گذشته گفت: شب گذشته هم دو حادثه واژگونی خودرو سواری پژو ۴۰۵ در آزادراه شهید کاظمی و دیگری برخورد خودرو سواری هیوندا با دیواره آزادراه ذوب آهن گزارش شد که متأسفانه در هر حادثه سه نفر و جمعاً شش نفر در هر دو تصادف فوت کردند.

کد خبر 526973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.