تبلت نوکیا T20 چه ویژگی‌هایی دارد؟

تبلت نوکیا T20 احتمالا به یکی از پردازشگرهای Unisoc مانند T610، T618 یا T700 مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت نوکیا T20 دارای صفحه نمایش ۱۰.۳۶ اینچی است و با استفاده از سیستم عامل اندروید 11 OS اجرا می‌شود. این محصول احتمالاً به یکی از پردازشگرهای Unisoc مانند T610، T618 یا T700 مجهز خواهد شد و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه خواهد شد.

هیچ اطلاعاتی در مورد اندازه باتری تبلت نوکیا T20 ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد که از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این محصول تنها در یک نسخه Wi-Fi و یک نسخه Wi-Fi + 4G در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت نسخه اول بین ۱۸۵ تا ۲۱۷ پوند و قیمت نسخه دوم بین ۲۰۲ تا ۳۲۷ پوند خواهد بود.

تصاویر منتشر شده از تبلت نوکیا T20 در سایت Zingnews.vn نشان می‌دهد که این محصول دارای یک کلید و یک بلندگوی گریل در لبه بالایی است، یک دوربین سلفی نیز در سمت چپ تعبیه شده است. علاوه بر این، لبه پایینی محصول میزبان یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری است. یک دوربین و یک فلاش LED نیز در پنل پشتی تبلت ذکر شده قرار گرفته است. انتظار می‌رود که تبلت نوکیا T20 چهارشنبه _۶ اکتبر_ عرضه شود.

کد خبر 526601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد مهدی کاظمی پسر OK IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    0 0
    این تبلت نوکیا مدل تی بیست عالی و درجه یک و محشر و بینظیر و معرکه و فوق‌العاده بود.