دنیل کریگ «ستاره‌دار» می‌شود

«دنیل کریگ» بازیگر نقش جیمز باند در آستانه اکران جدیدترین قسمت از این مجموعه در پیاده روی مشاهیر هالیوود صاحب ستاره می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، بازیگر نقش مأمور ۰۰۷ چهارشنبه ۶ اکتبر طی مراسمی ستاره خود در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود را دریافت می‌کند. دنیل کریگ ۲ هزار و هفتصد و چهارمین بازیگری است که در این پیاده رو صاحب ستاره شده و پس از دیوید نیون، راجر مور و پیرس برازنان چهارمین هنرپیشه نقش جیمز باند است که به این افتخار نائل می‌شود. البته بری نلسون که در یک فیلم تلویزیونی نقش جیمز باند را بازی کرد نیز در طول فعالیت حرفه ای خود در این پیاده رو ستاره دار شده بود. ستاره کریگ در کنار ستاره مور در بلوار ۷۰۰۷ هالیوود نصب خواهد شد.

رامی مالک، بازیگر آمریکایی که نقش شخصیت منفی فیلم زمانی برای مردن نیست از مجموعه جیمز باند را بازی می‌کند، در مراسم نصب ستاره کریگ در پیاده روی مشاهیر هالیوود سخنرانی می‌کند و مایکل جی ویلسون و باربارا بروکلی، تهیه‌کنندگان مجموعه جیمز باند، سخنران مهمان این مراسم خواهند بود.

کریگ علاوه بر درخشش در نقش مأمور ۰۰۷ در فیلم‌هایی چون زمانی برای مردن نیست، کازینو رویال، ذره‌ای آرامش، اسکای فال و اسپکتر، برای بازی در فیلم معمایی چاقوهای بی غلاف (Knives out) نامزد جایزه گلدن گلوب شد و در فیلم‌های معروفی چون دختری با خالکوبی اژدها، لوگان خوش شانس، مونیخ، جاده‌ای به سوی تباهی، عشق پایدار و مادر نیز نقش آفرینی کرده است. این هنرپیشه ۵۳ ساله به عنوان بخشی از فعالیت پسا جیمزباندی خود بهار آینده در نقش اصلی تئاتر مکبث روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 526567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.