بخشی از کریدر شمال به جنوب کشور دو بانده شد

سرپرست شهرداری شهر آلونی گفت: خیابان دکتر شریعتی این شهر که بخشی از محور اصلی جاده خوزستان (کریدر شمال به جنوب کشور) محسوب می‌شود عریض و دو بانده شد.

حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه آسفالت بلوار دکتر شریعتی در خیابان اصلی شهر آلونی در حال انجام است، اظهار کرد: این خیابان از چهار بانده با عرض کم به دو بانده با عرض بیشتر تبدیل شد.

وی افزود: با توجه به چهار بانده بودن این خیابان و ترافیک سنگین و تصادفات زیادی که در آن حادث می‌شد تصمیم گرفته شد تا خیابان دکتر شریعتی دو بانده شود و شاهد اتفاقات تلخ دیگری نباشیم.

سرپرست شهرداری شهر آلونی تاکید کرد: با توجه به اینکه این خیابان در مرکز شهر قرار دارد آسفالت آن را شرکت زیرساخت با همکاری راهداری انجام می‌دهد و شهرداری کارفرمای پروژه است. براساس این موضوع سازماندهی نیروها، تجهیزات و ایمنی از جمله اقدامات شهرداری است.

وی ادامه داد: این پروژه ۱۵ شهریورماه امسال آغاز شده است، اما با مشکل قیر مواجه شده‌ایم. اکنون بیش از نیمی از مراحل کار انجام شده است و مابقی تا پایان مهرماه جاری به اتمام می‌رسد.

جعفری خاطرنشان کرد: این خیابان بخشی از محور اصلی جاده خوزستان (کریدر شمال به جنوب کشور) است که از وسط شهر آلونی می‌گذرد؛ لذا با توجه به ترافیک سنگین این محور، نیازمند اصلاح بود.

کد خبر 525728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.