آسفالت معابر بیشترین درخواست شهروندان سمنانی از سامانه ۱۳۷

سرپرست مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری سمنان گفت: در شش ماهه نخست امسال، آسفالت بیشترین درخواست شهروندان سمنانی بوده است.

پیمان نقاشیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان در تمام ساعات شبانه‌روز فعال و آماده دریافت مسائل و مشکلات مناطق سه‌گانه شهری سمنان از سوی شهروندان است.

وی با بیان اینکه شهروندان با استفاده از این سامانه می‌توانند درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را از خدمات شهری به مدیران شهری انتقال دهند و نتیجه مطالبات خود را پیگیر باشند، تصریح کرد: در مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری سمنان، پیام‌ها و مشکلات شهروندان به دو دسته "فوری" و "عادی" تقسیم می‌شود پیام‌های فوری در کوتاه‌ترین زمان توسط عوامل شهرداری رسیدگی می‌شود و درخواست‌های عادی در زمانی مشخص مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی در خصوص عملکرد شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده، در شش ماهه نخست سال جاری، ۱۱۵۰ مورد ارتباط مردم با سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است که بر اساس آمار به ثبت رسیده ۵۷۰ مورد از این پیام‌ها در منطقه یک شهری، ۳۸۱ مورد در منطقه دو و ۱۹۹ مورد در منطقه سه شهری به ثبت رسیده است.

نقاشیان افزود: موضوعاتی از قبیل آسفالت، جمع‌آوری زباله، لایروبی استخر، مرمت، لکه‌گیری و نگهداری معابر، مرمت پیاده روها و … از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که شهروندان به وسیله سامانه ۱۳۷، مدیران شهرداری را مطلع و پرسنل مرکز با مشارکت و همکاری مناطق سه‌گانه و سازمان‌های خدمات رسان شهری به سرعت مشکلات را برطرف کرده‌اند.

سرپرست مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری سمنان اظهار کرد: این سامانه فقط مرکز ثبت انتقادات و پیشنهادات نیست و به عنوان یک راهنما نیز عمل می‌کند و در موارد مورد نیاز به راهنمایی شهروندان می‌پردازد.

کد خبر 525698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.