کاهش آمار بستری‌شدگان کرونایی/مراجعه برای تزریق واکسن کم است!

رئیس ‌بیمارستان ۹ دی خمینی‌شهر، گفت: با وجود زیرساخت‌ها و میزان واکسن‌ کافی برای تسریع و افزایش واکسیناسیون این شهرستان روزانه آمادگی واکسیناسیون حدود حداقل ۱۰ هزار نفر را دارد، اما متأسفانه در حال حاضر بین دو تا سه هزار مراجعه کننده برای برای واکسیناسیون مراجعه می‌کنند و این اتفاق نگران کننده است.

علی اکبر جنگجو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت بستر بیماران کرونایی در بیمارستان شهرستان خمینی‌شهر، اظهار کرد: در شرایط کرونایی و وضعیت شکننده‌ای قرار داریم، در ماه گذشته به طور متوسط بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ بیمار بستری داشتیم ولی در حال حاضر آمار بیماران به ۱۱۲ بیمار تقلیل پیدا کرده است.

وی در مورد آمار فوتی‌ها، افزود: وضعیت بیماران مبتلا و بستری شده در بخش‌های آی سی یو به شدت حاد است و آمارهای فوتی متأسفانه کاهش پیدا نکرده است.

ظرفیت واکسیناسیون ۱۰ هزار نفر و مراجعه ۳ هزار نفری!

رئیس بیمارستان ۹ دی خمینی‌شهر، تصریح کرد: زیرساخت‌های خوبی در خصوص واکسیناسیون کرونا برای شهرستان خمینی‌شهر ایجاد شده است، و چهار مرکز تجمیعی واکسیناسیون به پنج مرکز تبدیل شده است.

جنگجو، خاطرنشان کرد: برای اولین بار در شهرستان خمینی‌شهر واکسیناسیون به صورت سیار و با همکاری شهرداری و سایر ارگان‌ها مانند هلال‌احمر و دستگاه‌های ذی ربط به صورت واکسیناسیون در اتوبوس انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: با وجود زیرساخت‌های بسیار خوبی و میزان واکسن‌های رسیده به شهرستان که برای تسریع و افزایش واکسیناسیون انجام شد این شهرستان روزانه به طور متوسط آمادگی واکسیناسیون حداقل ۱۰ هزار نفر را دارد، اما متأسفانه در حال حاضر بین دو تا سه هزار نفر برای واکسیناسیون مراجعه می‌کنند و این اتفاق تا حدودی نگران کننده است.

تنها راهکار برون رفت از اپیدمی واکسیناسیون است

رئیس بیمارستان ۹ دی خمینی‌شهر، گفت: راهکار برون رفت از این اپیدمی تنها راه واکسیناسیون است، از مردم تقاضا می‌کنیم هر چه زودتر برای زدن واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون شهرستان خمینی‌شهر مراجعه کنند.

جنگجو، تصریح کرد: از موقعی که یک نفر به مرکز واکسیناسیون مراجعه می‌کند تا موقعی که واکسن او زده می‌شود، نهایت کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و مردم هیچ نگرانی برای شلوغی یا وقت گیری در مراکز واکسیناسیون نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: واکسن کرونا به اندازه لازم از سوی استان اصفهان به شهرستان خمینی‌شهر اختصاص پیدا کرده است و امیدواریم مردم سریع‌تر برای واکسیناسیون کرونا اقدام کنند.

کد خبر 524955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.