بسته‌های سرمایه گذاری جدید در مشهد تعریف می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با پیگیری کمیسیون اقتصادی شورا تعریف بسته‌های اقتصادی برای سرمایه‌گذاران انجام شده و از شهردار نیز خواسته‌ایم که این بسته و جذابیت‌های آن را در سریع‌ترین زمان ممکن معرفی کند.

مجید دبیریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی در پروژه‌های شهری مشهد اظهار کرد: ما باید سرمایه گذار را در کنار خود بدانیم. سرمایه گذاری در شهر موجب می‌شود که چرخ اقتصاد بچرخد و همه حوزه‌های شهری زنده و پویا شود.

وی افزود: باید نگاهمان از ساخت صرف مجتمع‌های تجاری تغییر کرده و به سمت عرصه‌های نوین تجاری و اقتصادی گام برداریم. تحقق این مهم چندین شاخصه و اولویت دارد که در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: لزوم برداشتن موانع سرمایه گذاری در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است. بخشی از این موانع فرآیندهای اداری تعریف شده پیش پای سرمایه گذاران بوده که آن‌ها را گرفتار کرده است.

دبیریان با اشاره به پیگیری‌های کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر و تعریف بسته‌های سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: از شهردار نیز خواسته‌ایم که این بسته و جذابیت‌های آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم و سرمایه‌گذاران معرفی کند.

وی اضافه کرد: هر سرمایه گذاری که در این عرصه گام بردارد، بی شک مدیریت شهری از آن به طور ویژه حمایت می‌کند چرا که باید سرمایه گذار بازدهی اقتصادی بیشتری را شاهد باشد و شهر و شهروندان نیز از منافع آن بهره مند شود.

کد خبر 524954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.