تختی برای ارائه خدمات غیرکرونایی نداریم

رئیس بیمارستان امین اصفهان، گفت: بیمارستان امین به عنوان بیمارستان ریفرال بیماران کرونایی همچنان با ظرفیت کامل تخت‌ها مشغول خدمت به بستری شدگان مبتلا به ویروس کرونا است و هنوز نتوانسته تختی برای ارائه خدمات به بیماران غیرکرونایی اختصاص دهد.

حمید مللی‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار بیماران بستری شده کرونایی در بیمارستان‌های اصفهان، اظهار کرد: به نظر می‌رسد در ۱۰ روز گذشته زمان نسبتاً طولانی منحنی پیک پنجم را طی کردیم و در شیب نزولی ابتلاء به کرونا قرار داریم، متأسفانه این پیک برخلاف دوره‌های قبلی کرونا به سختی به سمت پایین آمدن حرکت می‌کند و به همین دلیل تخت‌های بیمارستان‌های اصفهان همچنان در اشغال بیماران کرونایی است.

وی اضافه کرد: بیمارستان امین به عنوان بیمارستان ریفرال بیماران کرونایی همچنان با ظرفیت کامل تخت‌ها مشغول خدمت‌رسانی به بستری شدگان مبتلا به کرونا است و با توجه به شیب نزولی بسیار کند ابتلاء به این ویروس هنوز نتوانسته است تختی برای ارائه خدمات غیرکرونایی در اختیار شهروندان قرار دهد.

لزوم توجه به واکسیناسیون و کاهش اثرات کرونا

رئیس بیمارستان امین اصفهان، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به سرعت خوب واکسیناسیون که در کشور و در استان اصفهان شروع شده و ادامه پیدا می‌کند، امیدواریم مردم هم دغدغه و دقت نظر در امر واکسیناسیون را داشته باشند تا در پیک‌های بعدی شاهد شرایطی مانند شرایط ویرانگر پیک پنجم نباشیم که اثرات مخرب این پیک هنوز هم ادامه دارد.

مللی با تاکید بر اینکه تعدادی از بیمارستان‌های اصفهان به تدریج به چرخه فعالیت‌های غیر کووید ۱۹ بازگشته‌اند، گفت: متأسفانه این بیمارستان‌ها در طی ۱۰ روز گذشته نتوانسته‌اند ظرفیت‌های خوبی را به بیماران غیرکرونایی ارائه کنند و این اتفاق تا حدودی نگران کننده است، امیدواریم در روزهای آینده در بیمارستان‌های اصفهان ظرفیت پذیرش بیماران غیرکرونایی افزایش پیدا کند.

کد خبر 524345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.