نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مدل چندبخشی اقتصاد شهری را محقق می‌کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان زمینه‌ای خواهد بود تا مدل چند بخشی اقتصاد شهری که نقش مردم، بخش خصوصی و عمومی در آن مطرح است، محقق شود و با تقویت آن ما در اداره شهر موفق تر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر اصفهان از پروژه رینگ حفاظتی، اظهار کرد: نگاه غالب شورای ششم حوزه فرهنگی و اجتماعی برای ارتقا کیفیت سطح زندگی مردم است و یکی از الزامات جدی نیل به این هدف، اقدامات زیرساختی و زیربنایی از جمله حوزه حمل و نقل عمومی، ترافیک و سازه‌های شهری است.

وی افزود: در این راستا یک روز ویژه در برنامه کاری هفتگی اعضای شورا قرار داده شده است تا بسترهای موجود، زیرساخت‌های در حال فعالیت و بخش‌های نیازمند اقدامات زیرساختی و زیربنایی به صورت هفتگی رصد شود تا هر کجا لازم است تصمیمات قانونی، مصوبات و تسهیل گری قانونی لازم انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه رینگ حفاظتی اصفهان یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که از دوره قبل شروع شده است؛ امروز آن را رصد کردیم و همگی در شورای ششم بر انجام و تکمیل سریع آن تاکید داریم.

صالحی تصریح کرد: از رینگ حفاظتی شهر اصفهان از پل سردار سلیمانی، میدان فرزانگان و شهید غفاری تا مجموعه نمایشگاه‌ها بازدید شد و از آنجایی که تسهیل گری در حوزه‌های اساسی جزو اولویت‌های شورای ششم است، اقدامات لازم برای انجام سریع این پروژه انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: رینگ حفاظتی از توسعه نامتوازن شهر و از ترددهای غیر ضروری خودروهای سنگین به داخل بافت مرکزی جلوگیری می‌کند و محوری برای توسعه اقتصادی خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: قطعاً بخش‌های تأمین مالی را دنبال می‌کنیم و نگاه ما مبتنی بر تسهیل گری در حوزه‌های زیر ساختی است تا علاوه بر مباحث کیفی، حوزه کمی نیز در زندگی شهروندان مورد توجه قرار بگیرد.

صالحی ادامه داد: بازدید امروز از رینگ چهارم حفاظتی به نقطه میانی رینگ در نمایشگاه رسید و قطعاً تقویت نمایشگاه بعد از ایجاد این زیرساخت خوب از اولویت‌های تأمین مالی شهر است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در حوزه مشارکت‌ها نیز همانند ویترینی است که توانمندی‌های شهر و استان اصفهان را معرفی می‌کند.

کد خبر 524248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.