کاهش‌۳۰ درصدی‌ بستری‌ بیماران کرونایی/‌آمار فوتی‌ها بدون تغییر

رئیس‌بیمارستان‌ عیسی‌بن‌مریم اصفهان گفت:‌ آمار بستری‌شدگان مبتلا به‌ ‌کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان نسبت ‌به چند هفته قبل قریب به ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده، اما آمار فوتی‌ها کاهشی ‌نداشته‌ است.

امین‌رضا طباطبایی‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص عدم کاهش آمار مرگ و میر مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های اصفهان، اظهار کرد: آمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان نسبت به چند هفته قبل قریب به ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده، اما آمار فوتی‌ها کاهشی نداشته است.

وی افزود: واضح است این آمار بستری شدگان تا زمانی که بخواهد در آمار مرگ و میرهای ناشی از کرونا نشان داده شود حداقل دو هفته‌ای طول می‌کشد.

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان، تصریح کرد: با تأخیر دو هفته‌ای آمار مرگ و میرها نسبت به آمار تعداد بستری شدگان کرونا تفاوت‌هایی وجود دارد، به دلیل اینکه بیماران بدحال از هفته‌های قبل به صورت تجمیعی در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو همچنان بستری هستند.

تخت خالی در بیمارستان عیسی بن مریم نداریم

طباطبایی در خصوص وضعیت بیمارستان عیسی بن مریم (ع) برای بستری‌شدگان کرونایی، اظهار کرد: با توجه به کاهشی که در روند بستری‌شدگان بیماران کرونایی داشته‌ایم، این روند کاهش بستری‌شدگان به دو دلیل تنها مربوط به مرکز استان و شهرستان اصفهان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی اینکه بیمارستان الزهرا (س) بخش‌هایی را از ارائه خدمات به بیماران و بستری‌شدگان کرونا خارج کرده و به همین دلیل بیمارستان عیسی بن مریم همچنان از بستری بیماران کرونایی اشباع شده است و تخت خالی در بیمارستان وجود ندارد و دوم اینکه تا ترخیصی نباشد امکان پذیرش بیماران جدید کرونایی را نداریم.

کد خبر 524149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.