آغاز آموزش‌مجازی‌از سوم مهرماه‌ در شبکه‌ شاد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز بازگشایی مدارس به صورت حضوری در مناطق روستایی و عشایری با جمعیت کمتر از ۱۵ نفر و آموزش مجازی سایر مدارس در شبکه شاد از سوم مهرماه خبر داد.

محمد اعتدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برنامه آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: امروز یکم مهرماه آغاز سال تحصیلی و روز غنچه‌ها و شکوفه‌ها نام‌گذاری شده است و برنامه‌ریزهای لازم برای این روز خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی برای دانش‌آموزان کلاس اولی انجام و زمینه حضور کلاس اولی‌ها برای آشنایی با معلمان پایه اول فراهم شده است.

وی اضافه کرد: روز شنبه سوم مهرماه در سراسر استان به صورت بسیار باشکوه زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نواخته خواهد شد و این زنگ به صورت نمادین با حضور استاندار و سایر مسئولان استانی در دبیرستان دخترانه شاهد حکیمه (صارمیه شماره ۱۶) مدارس شاهد به صدا درخواهد آمد.

آموزش‌حضوری‌در مناطق روستایی و عشایری کمتر از ۱۵ نفر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: آموزش و پرورش استان با همه توان سال تحصیلی جدید را آغاز کرده است و آمادگی کامل را برای شروع سال تحصیلی پیش رو دارد و بازگشایی مدارس از سوم مهرماه در مناطق روستایی و عشایری که جمعیت کمتر از ۱۵ نفر را دارند کاملاً حضوری آغاز می‌شود.

اعتدادی، تاکید کرد: سایر مدارس استان شروع سال تحصیلی را با حضور در شبکه شاد آغاز می‌کنند و رویکرد وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس آرام، تدریجی و به صورت حضوری از آبان ماه خواهد بود.

کد خبر 524127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.