شهرداری زنجان یک میلیارد تومان به مراسم پیاده‌روی اربعین کمک می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: یک میلیارد تومان اعتبار برای پیاده روی اربعین مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور مرادلو در هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به برگزاری پر شور مراسم اربعین اظهار کرد: با توجه به ابلاغ وزارت کشور و در راستای کمک بلاعوض شهرداری برای پیاده روی اربعین مبلغ یک میلیارد تومان ردیف بودجه مشخص شده است.

وی از پیاده روی جاماندگان اربعین به طول ۱۳ کیلومتر در زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: خدمات درمانی، بهداشتی، اورژانس و آتش نشانی در این مسیر فعال خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه عظیم‌ترین موکب قتیل العبرات کربلا است افزود: اعتباری نیز برای مشارکت در این عمل خداپسندانه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته نام گذاری خیابان‌های شهر و ترکیب اعضای این کمیته گفت: هویت بخشی به شهر زنجان از وظایف اصلی شوراست و چهار نفر از اعضای شورای اسلامی عضو این کمیته هستند.

مرادلو با تاکید بر اینکه همه خیابان‌های شهرک‌های اقماری از شماره گذاری خارج و با نام شهدا و بزرگان شهر نام گذاری خواهد شد، اضافه کرد: باید برای زنده نگه داشتن نام شهدا با نصب کاشی در محلات به معرفی بیشتر شهدا همت کرد.

همچنین حسین حمزه‌لو پاک سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بخشی از هزینه‌ها برای خرید تجهیزات اربعین هزینه می‌شود اضافه کرد: می‌توانیم در مدیریت بحران از ظرفیت موکب‌ها استفاده کنیم و حضور موکب‌ها در بحران‌های اخیر تجربه موفقی بوده است.

وی با اشاره به موفقیت خانم الناز رکابی در مسابقات قهرمانی سنگ‌نوردی جهان و کسب مدال برنز، آن را نقطه عطفی در ورزش شهر زنجان دانست.

کد خبر 524057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.