۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
یزد در صدر سرانه مطالعه کشور

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: استان یزد در صدر سرانه مطالعه کشور قرار دارد و این موضوع زمینه ساز رشد و توسعه علمی و پیشرفت هر چه بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین دشتی در جلسه علنی امروز _چهارشنبه ۳۱ شهریورماه_ شورای اسلامی شهر یزد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس و جان فشانی‌های مردم این مرز و بوم در طی هشت سال جنگ تحمیلی، ایستادگی ایران را به همگان نشان داد و زمینه ساز رشد دین در منطقه شد.

وی با اشاره به آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه افزود: ماه مهر پیوند علم دانش و آموزش و علم را در بردارد. امروزه گفتمان جهان بر سر دین و غیر دین است. از مسئولان آموزشی استان یزد درخواست داریم با برنامه‌ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت توسعه نرم افزاری را مد نظر قرار دهند تا جریان علمی استان سرعت بگرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: استان یزد در صدر سرانه مطالعه کشور قرار دارد و این موضوع زمینه ساز رشد و توسعه علمی و پیشرفت هر چه بیشتر در این شهر خواهد بود.

به گزارش ایمنا، در حاشیه جلسه علنی امروز شورای اسلامی یزد که با حضور ابوالقاسم محی الدینی، شهردار جدید یزد همراه بود، از زحمات سید علی مشتاقیون در مدت زمان تصدی سرپرستی شهرداری یزد تقدیر شد.

کد خبر 524017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.