بازار ارز دیجیتال امروز ۳۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین مطابق با تحلیل در حال پیشروی هست و انتظار ریزش قیمتی بیشتر نیز وجود دارد، محدوده ۳۴ هزار دلار اولین منطقه حمایتی برای بیت کوین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۲ هزار و ۲۳۶ دلار

· اتریوم دو هزار و ۸۹۷ دلار

· کاردانو دو دلار و شش سنت

· بایننس کوین ۳۵۵ دلار و ۳۸ سنت

· دوج کوین ۲۰ سنت

· ریپل ۹۳ سنت

· پولکادات ۲۷ دلار و ۷۲ سنت

· اولانچ ۶۲ دلار و ۸۱ سنت

· سولنا ۱۳۱ دلار و ۲۶ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۳۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳۱ شهریور

بیت کوین مطابق با تحلیل در حال پیشروی هست و انتظار ریزش بیت کوین تا سطوح نامبرده شده را خواهیم داشت، محدوده ۳۴ هزار دلار اولین منطقه حمایتی برای بیت کوین است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۳۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

گری گنسلر: ارزهای دیجیتال دارایی‌هایی بسیار سوداگرانه هستند

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، در مصاحبه با واشنگتن پست عنوان کرد که ارزهای دیجیتال دارایی‌هایی بسیار سوداگرانه و برای سفته‌بازی مناسب هستند و در بسیاری از موارد پشتوانه‌ای ندارند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که ارزهای دیجیتال می‌توانند به شدت افت یا رشد کنند. گنسلر در ادامه اظهار کرد: کمیسیون بورس و اوراق بهادار بر توکن‌هایی که دارای ویژگی‌های قراردادهای سرمایه‌گذاری هستند، نظارت بالایی دارد.

سوارز: شهرداری میامی در هر ۱۰ دقیقه دو هزار دلار درآمد از میامی کوین کسب می‌کند

فرانسیس سوارز، شهردار میامی موفقیت ابتکار اخیر این شهر برای تأمین مالی پروژه‌های شهرداری از طریق درآمد حاصل از سیتی کوین مبتنی بر بلاک‌چین بیت کوین را جشن گرفته و از درآمدهای آن برای میامی می‌گوید.

سوارز اظهار کرد: درآمد حاصل از استخراج میامی کوین در هر ۱۰ دقیقه بیش از دو هزار دلار است و در ۳۰ روز گذشته پنج میلیون دلار به درآمد شهرداری از این راه افزوده شده است. مطابق پروتکل، ۳۰ درصد از کل میامی کوین‌های استخراج شده به کیف پول تعیین شده برای اداره شهر منتقل می‌شود؛ این بودجه قرار است صرف پروژه‌هایی مانند کاهش خطرات تغییرات اقلیمی شود.

ثبت نام بیش از هفت هزار کسب و کار در پلتفرم بلاک چینی شرکت مخابرات هند

شرکت مخابرات دولتی بهارات هند (BSNL)، پس از وضع مقررات جدیدی برای محافظت از مصرف کنندگان بیش از ۷,۰۰۰ کسب و کار را در بستر ارتباطی مبتنی بر بلاک‌چین خود ثبت کرده است. این مقررات درباره پیامک‌های تبلیغاتی حاوی هرزنامه و کلاهبرداری است و کسب و کارها باید در این پلتفرم تأیید محتوای بلاک‌چینی ثبت نام کنند. از آن جا که پیامک‌های تبلیغاتی ابزاری برای همه صنایع است، تاکنون هفت هزار و ۴۷۷ کسب و کار از جمله بانک‌ها، مؤسسات آموزشی و مشاغل خصوصی در این پلتفرم ثبت نام کرده‌اند. شرکت مخابرات دولتی هند همچنین هشدار داده که در صورت عدم رعایت مقررات و ثبت نام کسب و کارها در این پلتفرم، راه‌های ارتباطی آن‌ها را مسدود خواهد کرد.

استراتژیست جی پی مورگان: ارزش منصفانه اتریوم هزار و ۵۰۰ دلار است

نیکولاس پانگیرتزوغلو، استراتژیست بانک جی‌پی مورگان می‌گوید که ارزش منصفانه اتریوم بسیار کمتر از قیمت فعلی آن است. او طبق مجموعه‌ای محاسباتش طبق فعالیت شبکه اتریوم، ارزش منصفانه این ارز دیجیتال را هزار و ۵۰۰ دلار می‌داند که ۵۱ درصد کمتر از ارزش کنونی اتر است. یکی از استدلال‌های کلیدی پانگیرتزوغلو درباره دیدگاهش این است که شبکه اتریوم دیگر چندان منحصر به فرد نیست و با رقبای سرسختی مانند اولنچ و سولانا رو به رو است.

انجمن بلاک‌چین بوستون به دنبال وضع قوانینی بهتر در زمینه ارزهای دیجیتال است

انجمن بلاک چین بوستون (BBA) با همراهی خانه رسانه‌ای Media Shower و اتاق تجارت دیجیتال در حال تلاش و لابی برای وضع مقررات مطلوب در حوزه ارزهای دیجیتال در ایالت ماساچوست هستند. این سه نهاد با همکاری یکدیگر مجموعه توصیه‌های مشاوره‌ای در زمینه نظارت بر ارزهای دیجیتال را برای قانون‌گذاران ایالتی منتشر کرده‌اند. نگارندگان می‌گویند هدف از تنظیم این سند، تشویق سیاست‌گذاران ایالتی به وضع کردن قوانینی است که به نفع صنعت ارزهای دیجیتال باشد.

حمایت ۴۲ درصد مردم تگزاس از تبدیل بیت کوین به پول قانونی

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد ۴۲ درصد ساکنان ایالت تگزاس در آمریکا با تبدیل بیت کوین به پول قانونی موافق هستند. در این نظرسنجی که ۹ هزار و ۷۰۰ شرکت‌کننده داشت، مشخص شد ارزهای دیجیتال در ایالت‌های تگزاس و ویسکانسین به شدت محبوب هستند. در ایالت آریزونا هم ۲۳ درصد از مردم حمایت خود را از بیت کوین اعلام کردند اما ۴۰ درصد با تبدیل آن به پول قانونی مخالف بودند.

ادامه خرید ارزهای دیجیتال از سوی سرمایه‌گذاران نهادی

باوجود افزایش فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران نهادی برای پنجمین هفته متوالی حجم دارایی خود را افزایش دادند. مجموع جریان ورودی محصولات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در هفت روز گذشته ۴۲ میلیون دلار بوده است که ۱۵ میلیون دلار آن مربوط به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بیت کوین است.

دادگاه درخواست ریپل برای بررسی دارایی‌های کارکنان SEC را رد کرد

قاضی سارا نتبورن، درخواست ریپل برای دسترسی به سوابق معاملاتی و دارایی‌های دیجیتال کارمندان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را رد کرد. دادگاه اعلام کرده که ریپل نتوانسته آنها را قانع کند که دستور بررسی این اسناد را صادر کنند. قاضی نتبورن می‌گوید افشای چنین اطلاعاتی به‌منظور حفظ حریم خصوصی کارکنان دولت توسط کنگره ایالات متحده آمریکا ممنوع شده است.

گنسلر: فضای ارزهای دیجیتال مملو از کلاهبرداری، سو استفاده و حملات هکری است

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در مصاحبه خود با واشنگتن پست گفت که استیبل کوین‌ها تقریباً مانند چیپ‌های پوکر در کازینو عمل می‌کنند. او همچنین گفت که ارزهای دیجیتال وابسته به فیات برخی از ویژگی‌های قرارداد سرمایه‌گذاری را دارند و قوانین اوراق بهادار به نهاد تحت امر او اختیارات گسترده‌ای درباره ارزهای دیجیتال می‌دهد.

با این حال گنسلر فناوری ارزهای دیجیتال و به ویژه بیت کوین را به دلیل به چالش کشیدن بانک‌های مرکزی و مؤسسات مالی سنتی، چیزی خوبی می‌داند و از آن‌ها به عنوان کاتالیزور تغییر یاد کرد. گنسلر همچنین گفت که فضای ارزهای دیجیتال مملو از کلاهبرداری، سو استفاده و هکرها است و به همین دلیل نیز به حفاظت بیشتری نیاز دارد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۳۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 523998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.