وزیر علوم درگذشت استاد پیشکسوت دانشگاه تهران را تسلیت گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت ابومحمد عسگرخانی استاد پیشکسوت ارتباطات بین الملل دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در پیام تسلیت محمدعلی زلفی‌گل آمده است: خبر درگذشت ابومحمد عسگرخانی استاد پیشکسوت ارتباطات بین‌الملل موجب تأسف و تأثر فراوان شد. مرحوم استاد عسگرخانی یکی از اساتید بلندمرتبه دانشگاه تهران بود که در طول عمر با عزتش منشأ خدمات اثرگذار و فراوانی در حوزه روابط بین‌المللی دانشگاهی کشور شد و به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند نظام آموزش عالی مطرح بود که خدماتش طی سالیان باقی خواهد ماند.

در ادامه این پیام آمده است: این استاد فرزانه و متواضع، انسانی وارسته، فرهیخته، مسئولیت‌پذیر و دلسوز بود که تا آخرین لحظه عمر خود، با روحیه‌ای وصف‌ناپذیر، از خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نکشید. فقدان این استاد والامقام را به خانواده مکرم ایشان، جناب‌عالی و اساتید و همکاران و نیز دانشجویان دانشگاه تهران و همه دوستدارانش در جامعه دانشگاهی کشور، تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند سبحان برای آن زنده‌یاد، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

کد خبر 523823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.