بازار ارز دیجیتال امروز ۳۰ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

احتمال تداوم ریزش قیمتی تا محدوده ۳۴ هزار دلار وجود دارد، حمایت معتبری در مسیر نیست و قدرت فروشندگان زیاد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۲ هزار و ۵۴۰ دلار

· اتریوم دو هزار و ۹۸۹ دلار

· کاردانو دو دلار و هشت سنت

· بایننس کوین ۳۶۱ دلار و ۶۹ سنت

· دوج کوین ۲۰ سنت

· ریپل ۹۳ سنت

· پولکادات ۲۸ دلار و ۶۳ سنت

· یونی سواپ ۲۰ دلار و ۷۹ سنت

· سولنا ۱۶۳ دلار و ۲۶ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۳۰ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۹ شهریور

احتمال تداوم ریزش قیمتی تا محدوده ۳۴ هزار دلار وجود دارد، حمایت معتبری در مسیر نیست و قدرت فروشندگان زیاد است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۳۰ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

با افت ناگهانی بازار ۶۲۰ میلیون دلار قرارداد آتی لیکویید شد

سقوط قیمت ارزهای دیجیتال در صبح دوشنبه سبب شد حجم سنگینی از قراردادهای آتی به ارزش ۶۲۰ میلیون دلار لیکویید شود. بیشترین خسارت با ۲۲۰ میلیون دلار مربوط به بیت کوین بود و اتریوم با ۱۲۶ میلیون ضرر در جایگاه بعد قرار داشت. گفتنی است ۹۱ درصد از معامله‌گران زیان‌دیده وارد موقعیت‌های لانگ (خرید) شده بودند. ارزش قراردادهای لیکویید شده شورت (فروش) ۵۲ میلیون دلار بوده است.

نسیم طالب: بیت کوین در برابر تورم پوشش ریسک ایجاد نمی‌کند

نسیم طالب، نویسنده و کارشناس مدیریت ریسک معتقد است که بیت کوین نمی‌تواند در برابر هیچ چیزی پوشش ریسک ایجاد کند. طالب در توییت جدید خود، همزمان با ریزش بازار ارزهای دیجیتال نوشته است که اعتقاد به پوشش ریسک بیت کوین در برابر تورم، یک شیادی قطعی است. این محقق که پیش‌تر بیت کوین را تحسین می‌کرد، در ماه جولای با انتشار مقاله‌ای مدعی شد که بیت کوین بی ارزش و بسیار شکننده است.

هاسکینسون: سوزاندن واحدهای کاردانو مانند دزدی است!

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، در جریان یک گفت‌وگو یوتیوبی و در پاسخ به یکی از کاربران که به او پیشنهاد کرده بود بخشی از واحدهای کاردانو را بسوزاند، گفت که این کار سو استفاده از پول دیگران و چیزی شبیه به دزدی است. هاسکینسون اخیراً سازوکاری را در شبکه کاردانو ارائه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های خود را با ارسال به یک آدرس مخصوص از بین ببرند.

نگرانی‌های چینی بیت کوین را به پایین‌تر از سطح حمایت ۴۴ هزار دلاری رساند

بیت کوین در روز دوشنبه به پایین‌تر از سطح حمایت کلیدی ۴۴ هزار دلاری سقوط کرد، چرا که نگرانی‌ها درباره چین به بازار ارزهای دیجیتال هم سرایت کرده است. بازار ارزهای دیجیتال در نتیجه نگرانی‌های فزاینده درباره سرنوشت اورگراند، غول حوزه املاک چین همگام با دیگر بازارها دچار افت شد و بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال فاصله گرفتن از دارایی‌های پرریسک هستند که این امر به تقویت دلار آمریکا منجر شد. با این حال، تحلیلگران می‌گویند این امر هنوز اهمیت زیادی ندارد، چرا که قدرت بازار ارزهای دیجیتال کماکان گسترده باقی مانده است. بهای بیت کوین تا زمان تنظیم این خبر با افتی ۸.۰۳ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته به ۴۳,۵۰۰ دلار رسیده است.

شاخص حاکمیت بیت کوین بر بازار، معیاری که می‌توان از آن چشم پوشید

مدیرعامل Three Arrows Capital با اشاره به روند اجتناب تازه واردان، از خرید بیت کوین و اتریوم و انتخاب توکن های خطرناک، در این باره اظهار نظر کرد.

هنگامی که بزرگترین دارایی دیجیتالی (بیت کوین) در دوره اصلاح گسترده‌تری گیر کرد ، آلت کوین‌هایی مانند Dogecoin توجه زیادی را به خود جلب کردند. این امر به دلیل هیاهوی ایجاد شده توسط مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک و جامعه دوج ، به وجود آمد. با این حال، وی با درک اشتیاق تازه واردان، اظهار داشت که اگر او اکنون بخواهد تا روی پروژه‌هایی شرط بندی کند، سولانا و آواکس را انتخاب می‌کند.

علیرغم محبوبیت آلت کوین‌ها، بیت کوین و اتریوم همانطور که انتظار می‌رفت همچنان صعودی بودند. اولی (بیت کوین) ارزش بازار طلا را از بین خواهد برد و دومی (اتریوم) در نهایت به ارزش بالای ۲۵ هزار دلار می‌رسد.وی پیش بینی‌های جسورانه ای را در راستای این دو رمز ارز را ارائه کرد، چیزی که قبلاً نشنیده بودیم.

با این حال ، تازه واردان، بیشتر از دامنه تسلط بیت بر بازار (BTC.D) ناراحت بودند اما همانطور که داده‌ها نشان می‌دهند ، اخیراً تسلط بیت کوین در حال کاهش است. این تسلط در ۳۰ ژوئیه به اوج خود یعنی ۴۹.۲۵ رسید. اما با توجه به روند اصلاح بعدی، سلطه بیت کوین کاهش یافت و آخرین بار در ۱۰ سپتامبر ۴۰ درصد اعلام شد.

جالب است بدانید که علیرغم اخبار فراوان مربوط به پذیرش رمز ارزها، مانند السالوادور، طی چند هفته گذشته، به نظر می‌رسد که سلطه بیت، تحت تأثیر آن قرار نگرفته است.

آیا بعد از السالوادور، این پاراگوئه خواهد بود که بیت کوین را به عنوان "ارز رسمی" می‌شناسد؟

تصویب بیت کوین توسط السالوادور در این ماه، جاه طلبی‌های ملی در آمریکای مرکزی و جنوبی را برانگیخت. در پاراگوئه، کارلیتوس رجالا نماینده کنگره، طرفداران بیت کوین را سر ذوق آورد، هنگامی که توییت زد که اگر وی در سال ۲۰۲۳ رئیس جمهور شود، بیت کوین "واحد پول رسمی" خواهد بود.

آیا کوبا کشور بعدی است که رمزارز ها را به صورت قانونی پذیرش می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری رسمی کوبا، بانک مرکزی کوبا قطعنامه شماره ۲۱۵ مربوط به رمز ارزها را در ۱۶ سپتامبر صادر کرد، که ارزهای دیجیتال را به عنوان روش قانونی معاملات تجاری در کوبا معرفی کرده است. علاوه بر این، قطعنامه رمزنگاری بانک با این تقاضا مطرح شد که مشاغل رمزنگاری موظفند از مجوزهای دولت برای انجام عملیات در کشور برخوردار شوند.

به گفته تحلیلگر ارشد بلومبرگ، بیت کوین امسال می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد

مک گلون از بلومبرگ می‌گوید، کاهش عرضه بیت کوین و استقبال روزافزون سرمایه گذاران مختلف می‌تواند تا پایان سال بیت کوین را به ۱۰۰ هزار دلار برساند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۳۰ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 523706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.