۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
توضیح پوچتینو برای تعویض مسی

پس از جنجال های فراوان ایجاد شده پس از بازی پاریسی ها برابر لیون و تعویض عجیب لیونل مسی، سرمربی پی اس جی دلیل تعویض ستاره آرژانتینی را توضیح داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، زمانی که مائوریسیو پوچتینو تصمیم گرفت در جریان دیداری که به پیروزی ۲-۱ پاری سن ژرمن مقابل لئون ختم شد، دست به تعویض مسی بزند، بسیاری از هواداران و حتی مسی به او اعتراض کرده و جنجال‌های فراوانی ایجاد شد.

در زمان تعویض مسی، پی اس جی با لئون ۱-۱ مساوی بود و پوچتینو نیز نمی‌خواست که تیمش بدون کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کند. زمانی که اشرف حکیمی آماده می‌شد تا وارد زمین مسابقه شود، توسط داور چهارم اعلام شد که مسی باید زمین مسابقه را ترک کند و همین مسئله اعتراض شدید مسی را برانگیخت.

پس از بازی، پوچتینو توضیح داده است که چرا او و کادر مربیگری اش تصمیم گرفتند مسی را از زمین بازی بیرون ببرند: ما تصمیم گرفتیم مسی را به دلیل مصدومیت احتمالی تعویض کنیم. مسابقات مهمی در پیش داریم و باید از او محافظت کنیم.

وی افزود: این تصمیماتی است که برای تیم گرفته می‌شود و همه می‌دانند که ما بازیکنان بزرگ زیادی در اختیار داریم. ما باید تصمیمات این چنینی را در لحظات حساسی بگیریم. ممکن است بعضی اوقات تصمیمات مورد خوشایند عده‌ای شود و زمان دیگر نیز باعث ناراحتی. به هر حال نمی‌شود تصمیمات مهم را نادیده گرفت.

کد خبر 523470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.