پرداخت «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری عصر امروز

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: هفتمین مرحله وام ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری تا عصر امروز (دوشنبه) برای یک هزار و ۴۵۲ نفر از مشمولان این تسهیلات پرداخت می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، علی خدامی با اعلام این خبر اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری بانک عامل، هفتمین مرحله تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای یک هزار و ۴۵۲ نفر از متقاضیانی که پس از بررسی‌های لازم واجد شرایط برای دریافت این نوع تسهیلات بودند تا عصر امروز (دوشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۰) به حساب این عزیزان واریز خواهد شد.

وی گفت: مرحله قبلی این تسهیلات، اول تیرماه ۱۴۰۰ به یک هزار و ۳۵۰ نفر از بازنشستگان واجد شرایط پرداخت شده بود و نرخ این تسهیلات ۱۰ درصد و دوره بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است.

کد خبر 523431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یه بدبخت IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 1
    الان ۶ ماه بانک گفته یه حساب کار کرده بیار حله حالا حساب کار کرده بردم میگه فقط کسر اقساط. دنیا فقط واسه بازنشسته هاس و ناله هم میکنن. یک ماه دیگه تا عروسیم مونده بدون جهیزیه فقط میتونم به مردن فکر کنم
  • اعظم پورنصیریان حقی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    من ثبت نام کردم در مورد وام ازدواج فرزندان باز نشسته به مبلغ بیست و پنج ملیونی ثبت نام موفقیت امیز بود و قرار بود در اواخر شهریور اعلام شود خواستم بدونم چه طور میتونم اطلاع داشته باشم