بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

نشانه‌هایی از کاهش قدرت روند بازگشتی مشاهده می‌شود در صورتی که سطح ۴۸ هزار را از دست دهد سایر رمز ارزها در کنار آن اصلاح خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۸ هزار و ۱۱۴ دلار

· اتریوم سه هزار و ۴۳۶ دلار

· کاردانو دو دلار و ۳۸ سنت

· بایننس کوین ۴۱۰ دلار و ۷۳ سنت

· دوج کوین ۲۴ سنت

· ریپل یک دلار و هشت سنت

· پولکادات ۳۴ دلار و ۲۴ سنت

· یونی سواپ ۲۴ دلار و ۹۶ سنت

· سولنا ۱۶۱ دلار و ۸۱ سنت

· اولنچ ۷۲ دلار و ۱۵ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۸ شهریور

نشانه‌هایی از کاهش قدرت روند بازگشتی مشاهده می‌شود در صورتی که سطح ۴۸ هزار را از دست دهد احتمال شروع موج c بیت کوین وجود دارد و طبیعتاً سایر رمز ارزها در کنار آن اصلاح خواهند کرد.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

دو میلیارد دلار بیت کوین فیزیکی هنوز خرج نشده است

مایک کالدول طی سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ مجموعه‌ای از بیت کوین‌های فیزیکی را خلق کرد که هر کدام از این سکه‌های فیزیکی حاوی مقادیری بیت کوین بوده است. مالکان کوین‌های فیزیکی طی ۱۰ سال اخیر هشت هزار و ۹ عدد از این سکه‌ها را به ارزش ۲.۳ میلیارد دلار نقد کرده‌اند. بنا بر گزارش‌ها، تعداد کوین‌های فیزیکی نقد نشده ۱۹ هزار و ۹۲۰ واحد است. این سکه‌های فیزیکی حاوی تقریباً ۴۳ هزار بیت کوین به ارزش بالغ بر دو میلیارد دلار هستند.

پیشنهاد ۱۰۰ سال پیش هنری فورد برای ایجاد ارز مشابه بیت کوین

هنری فورد، بنیان‌گذار شرکت خودروسازی فورد، در سال ۱۹۲۱ پیشنهاد ایجاد «ارز مبتنی بر انرژی» را مطرح کرده بود که می‌توانست یک نظامی پولی جدید را شکل دهد. فورد در آن زمان گفته بود به موجب این طرح، معیار جدید این‌گونه است که مقدار انرژی به کار رفته در یک ساعت معادل یک دلار در نظر گرفته شود. وی هدف از این اقدام را یافتن جایگزین برای طلا، کنار زدن بانک‌ها و پایان دادن به جنگ‌ها عنوان کرده بود. البته فورد نتوانست ایده خود را اجرا کند اما عرضه بیت کوین نشان داد ایجاد ارز مبتنی بر انرژی قابل اجرا بوده است.

امکان دسترسی به ارزهای دیجیتال برای کاربران پی پل در بریتانیا فراهم شد

پی پل، غول صنعت ارائه خدمات پرداختی جهان، که پیش از این امکان خرید، فروش و نگهداری از ارزهای دیجیتال را تنها برای کاربران آمریکایی فراهم کرده بود، این خدمات را در اختیار کاربران بریتانیایی خود هم قرار داده است. شهروندان بریتانیا از این پس می‌توانند چهار ارز بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین را خریدوفروش کرده و یا آنها را در حساب پی پل خود نگهداری کنند.

نهنگ‌های ناشناس ۷۶۱ میلیون دلار اتریوم را در ۲۴ ساعت اخیر جابجا کرده‌اند

بر اساس داده‌های ارائه شده از سوی ویل آلرت، طی ۲۴ ساعت گذشته نهنگ‌ها حدود ۲۵۱ هزار و ۲۶۱ واحد اتریوم جابجا کرده‌اند. این میزان اتر ارزشی معادل ۷۶۱ میلیون دلار دارد. بزرگترین انتقال صورت گرفته نیز مربوط به ۱۰ ساعت پیش بوده و در آن ۹۵ هزار و ۲۳۰ دلار و ۱۳ سنت اتر به ارزش ۳۲۲ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۸۰۰ دلار از یک کیف پول ناشناس به آدرس ناشناس دیگری منتقل شده است. دومین و سومین نقل و انتقال بزرگ نیز شامل ۳۰ هزار و ۱۶ هزار و ۸۰۰ واحد اتریوم بوده‌اند که بین کیف پول‌های ناشناس جابجا شده‌اند.

کریپتو هد: کالیفرنیا آماده‌ترین ایالت آمریکا برای پذیرش ارزهای دیجیتال است

بر اساس تحقیقات جدیدی که وب سایت کریپتو هد (Crypto Head) انجام داده، ایالت کالیفرنیا به عنوان آماده‌ترین حوزه قضائی برای پذیرش ارزهای دیجیتال در آمریکا شناخته شده است. دلیل اصلی برتری کالیفرنیا فراگیر شدن دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین، افزایش علاقه مردم این ایالت به ارزهای دیجیتال عنوان شده است. کریپتو هد بر اساس معیارهایی مانند جستجوها مرتبط با ارز دیجیتال در گوگل، وجود دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال و تعداد لوایح تصویب شده در حوزه بلاک‌چین ایالت‌های مختلف آمریکا بررسی کرده است. گفتنی است که پس از کالیفرنیا، ایالت‌های نیوجرسی، تگزاس، فلوریدا و نیویورک در رده‌های بعدی آماده‌ترین ایالت‌ها برای پذیرش ارزهای دیجیتال قرار گرفته‌اند.

ریپل به‌رغم شکایت SEC کماکان کسب و کار خود را در خارج از آمریکا گسترش می‌دهد

چارلز گاسپارینو، خبرنگار فاکس بیزینس در توئیتر خود نوشته که مطابق اطلاعات به دست آمده از مدیران ارشد ریپل لبز، این شرکت در حال توسعه کسب‌وکار خود در خارج از مرزهای آمریکا است. به گفته آن‌ها، در نتیجه شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ((SEC، فقط مشاغل ریپل در داخل این کشور آسیب دیده‌اند. مدیران ارشد ریپل می‌گویند که کسب و کار بلاک چینی آن‌ها در خارج از مرزهای ایالات متحده همچنان در حال پیشرفت است.

مرحله آزمایشی یوان دیجیتال چین در شهرهای جدیدی اجرا می‌شود

شهرهای گوانگژو، تیانجین، ییوو و فوژو قرار است به مرحله آزمایشی یوان دیجیتال چین بپیوندند. پروژه یوان دیجیتال اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد و با پیشرفت‌هایی که حاصل شده، چینی‌ها شهرهای بیشتری را به این مرحله آزمایشی اضافه کرده‌اند. چین به دنبال آن است که تا فوریه ۲۰۲۲ و پیش از آغاز بازی‌های المپیک زمستانی که میزبان آن است، یوان دیجیتال بانک مرکزی خود را به طور کامل راه‌اندازی کند. مقامات چینی اخیراً با انتشار بیانیه‌ای خبر از ادامه آزمایشی یوان دیجیتال دادند و گفتند که دوره آزمایشی یوان دیجیتال تاکنون در ۹ شهر اجرا شده است.

دولت لائوس مجوز استخراج و معامله ارزهای دیجیتال را صادر کرد

دولت لائوس مجوز چندین پروژه استخراج و معامله ارزهای دیجیتال را در این کشور صادر کرده است تا منبع درآمد جدیدی برای خود بیابد. این اقدام در حالی صورت گرفت که بیماری کرونا به افت صنعت گردشگری در این کشور و کاهش درآمدهای آن منجر شده است. بنا بر اعلام دفتر نخست وزیر لائوس، هم‌اینک شش شرکت اجازه دارند که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت کنند. این کشور شاید برای جذب ماینرهای در حال خروج از چین هم دست به کار شود. لائوس در مجاورت چین قرار دارد و سرشار از منابع برق آبی ارزان قیمت است که آن را به مکانی مناسب برای فعالیت ماینرها تبدیل کرده است.

کره جنوبی اخذ مالیات ارزهای دیجیتال را از ۲۰۲۲ شروع می‌کند

وزیر دارایی کره جنوبی اعلام کرد که برنامه اخذ مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال از ابتدای سال آتی میلادی اجرایی می‌شود. نام کی هونگ افزود: «قاعده مالیات بدین صورت است که هر جا درآمد وجود داشته باشد، باید مالیات هم بر آن وضع شود.»

هونگ همچنین گفت که کره جنوبی با چالشی جدی در قبال معامله‌گران ارزهای دیجیتال رو به رو است، زیرا این افراد تاکنون مالیاتی پرداخت نکرده‌اند و توانسته‌اند از سیستم مالیاتی این کشور دور بمانند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 523173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.