انسجام و همدلی میان نمایندگان اصفهان در مجلس دیده نمی‌شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نگاه در مدیریت کلان کشور درباره وضعیت اصفهان نیاز به اصلاح داشته و انسجام و همدلی نمایندگان می‌تواند برای چالش‌ها و توانمندی‌های استان کمک کننده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین صادقیان امروز (یکشنبه) در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور دو تن از نمایندگان اصفهان در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: پس از استقرار دولت انقلابی، انتظارات مردم از مجلس افزایش یافته است، زیرا تیم اجرایی و قانونگذاری در یک راستا هستند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس باید با دولت همراهی لازم را داشته باشد، افزود: بسیاری از مشکلات مردم که ناشی از سوءمدیریت‌ها و تصمیم‌گیری‌های غلط گذشته است با انسجام قابل رفع بوده و سبب می‌شود پمپاژ ناامیدی در دوره مدیریتی گذشته کشور جبران و مردم نسبت به دستاوردهای نظام امیدوار شوند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه معضلات اصفهان نیازمند همت ملی بوده و نباید به این استان نگاه برخوردار شود، تصریح کرد: نگاه در مدیریت کلان کشور درباره وضعیت اصفهان نیاز به اصلاح داشته و انسجام و همدلی نمایندگان می‌تواند برای چالش‌ها و توانمندی‌های استان کمک کننده باشد؛ موضوعی که اکنون دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد گاهی موضع‌گیری نمایندگان ناشی از آن است که کف جامعه نیستند و دغدغه نیروهای انقلابی را نمی‌دانند، ادامه داد: باید اقدامات با همدلی و همگرایی نیروهای انقلابی انجام شود.

صادقیان گفت: بسیاری از هزینه‌های استان را شهر اصفهان پرداخت می‌کند و استفاده از منابع ملی، به نسبت این هزینه‌ها بوده و بسیاری از پروژه‌هایی که باید ادارات کل انجام می‌دادند مانند ایجاد ورزشگاه، فرهنگسراها توسط شهرداری انجام شده است.

وی افزود: شاید گفته شود که در مقابل، این شهر از مواهب مرکز استانی استفاده می‌کند، اما در عمل اینگونه نیست، بنابراین باید در تخصیص منابع ظرفیت لازم به کار گرفته شده و اختصاص منابع استانی و ملی متناسب با هزینه‌ها باشد.

کد خبر 523153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.